2023-2024 навчальний рік
1 клас
ІІ семестр
UNIT 8. I Can Play
27.05
1. Повторити правила читаня коротких голосних
22.05
1. Виконати
2. Виконати усно в.3-4 с.105
20.05
1. Повторити назви тварин
2. Повторити can\can't
3. Писати в. 2 с.104
15.05
1. Виконати завдання
2. Повторити вживання питання Can you... ?
3. Виконати усно в 1 с.104, прослухати аудіозапис та назвати номер малюнку
08.05
1. Повторити алфавіт
2. Читати
3. Повторити назви вичених за рік тварин
4. Вивчити
5. Вивчити вираз I can see... Описати за допомогою нього , кого можна побачити у зоопарку
6. Вивчити правила читання короткого звука е7. Читати
8. Домашнє завдання
06.05
1. Повторити алфавіт
2. Повторити літери
3. Читати вправи
4. Вивчити речення Let's go to the Zoo!- Давайте підемо у зоопарк. Прослухати вправу 5. Вивчити правила читання короткого звука і 6. Читати в. 5-6 с.100, речення вправи 6 списати узошит
7. Домашнє завданняЗаписати слова
01.05
1. Повторити пісеньку-алфавіт
2. Повторити слово Can
3. Повторити алфавіт, виконавши завдання
4. Вивчити напам'ять послідовність літер в алфавіті
5. Вивчити правила читання короткого звука о
6. Читати, списати речення в.7 с.99 у зошит
29.04
1. Повторити пісеньку-алфавіт
2. Повторити питання Can you ...?
3. Читати
4. Вивчити літери Yy та Zz та слова з ними
5. Писати літери по рядку
24.04
1. Повторити алфавіт
2. Вивчити питання і відповіді
3. Вивчити правила читання короткого звукa u
22.04
1. Повторити алфавіт і пісеньку алфавіт
2. З'єднати велику і маленьку літери
3. Вивчити нові літери і слова з ними
4. Прописати літери у зошиті по рядку
17.04
1. Повторити пісеньку-алфавіт
2. Повторити слова та Can\Can't
5. Прописати літери по рядку
15.04
1. Читати слова з коротким звуком а
2. Сказати, що ти вмієш робити, повторити слова
What can you do? - I can
I can-
I can't-
5. Виконати вправу
6. Намалювати малюнок і сказати, що ти вмієш робити, а що не вмієш
10.04
1. Повторити слова I\you\he\she\we\they
2. Повторити слово Can та слова-дії з минулого уроку
3. Вивчити правила читання літери а в односкладових словах за допомогою відео
4. Читати в. 4-5 с.93 після прослуховування аудіозаписів
08.04
1. Вивчити займенники
2. Вивчити, що означає CAN і як це слово вживається і перекладається з I\you\he\she\we\they
3. Вивчити нові слова, що означають дію
4. Слухати в.1 с.92, показувати на відповідні малюнки
5. Виконати завдання онлайн, вживаючи усі вивчені на уроці слова
НАПРИКЛАД: I can swim
They can ride a bike
UNIT 7. My Food
04.04
1. Повторити слова теми Food
2. Повторити Yes, please\No, thank you
Запитати про продукти і дати відповіді в. 1 с.90
3. Повторити алфавіт, обов'язково запам'ятати великі і маленькі літери
4. Виконати усно в.2 с.91
Назвати тварину на малюнках і обрати необхідну літеру, з якої починається це слово
01.04
1. Повторити літери
2. Вивчити літери Ss, Tt та слова, що з них починаються
3. Прописати літери по рядку, вислати на перевірку
20.03
1. Повторити назви продуктів
I have got... on my plate
2. Вивчити літери Qq, Rr та слова з ними
3. Писати літери по рядку у зошиті
18.03
1. Повторити усі вивчені слова за посиланням
2. Повторити
Yes, please.
No, thank you
3. Прослухати аудіозапис і усно виконати вправу, позначити, з якими продуктами вжито Yes, please, а з ікими No, thank you.
plate - тарілка
What have you got on your plate?- Що у тебе на тарілці?
I have got ... on my plate - У мене ... на моїй тарілці
5. Намалювати тарілку і їжу на ній, наступного разу вміти розповідати за намальованим
I have got ... on my plate
11.03
1. Повторити слова теми Food
З'єднати малюнок з аудіозаписом(навушниками)
2. Повторити, які продукти ти можеш покласти у свій ланчбокс
I have got .... in my lunchbox.
3. Вивчити слова з теми In the Cafe
5. Вивчити
No, thank you- Ні, дякую.
Yes, please- Так, будь ласка.
Прослухати діалог та навчитися пропонувати їжу та давати відповіді Yes, please. No, thank you.
6. Намалювати меню своєї кав'ярні з тими продуктми, що вивчили, вміти пропонувати та давати відповіді за зразком попереднього завдання
06.03
1. Повторити вивчені літери
2. Вивчити літери Oo, Pp та слова з ними
3. Писати літери по рядочку
04.03
1. Повторити назви продуктів
2. Назвати, які продукти у тебе є в ланчбоксі
3. Вивчити літери Mm, Nn та слова з ними
4. Прописати літери по рядку
28.02
1. Вивчити слова
3. Повторити
I have got - У мене є
Сказати, що у тебе є в ланчбоксі
4. Повторити He has got\She has got. Сказати, що у нього\неї є в ланчбоксі (в. 3 с.82)
26.02
1. Вивчити нові слова
2. Вивчити нові вирази, які пов'язані з темою Food3. Слухати пісню
4. Пограти у гру
5. Послухати аудіозапис діалогу, вивчити його
- Let's have pizza!
- Smelling great!
- And some juice.
- Pizza, please. I'm hungry
UNIT 6. Happy birthday- З днем народження!
21.02
1. Повторити алфавіт та пісеньку-алфавіт
2. Виконати завдання, підібрати до великої літери маленьку
4. Послухати аудіозапис та добрати відповідний номер малюнка
6. Прослухати аудіозапис та вказати вірний малюнок
7. Домашнє завдання
Записати у зошит велику і маленьку літери, фото вислати на перевірку
19.02
1. Повторити літери Aa-Jj
2. Вивчити літери Kk, Ll та слова, що з них починаються
3. Писати літери по рядку у зошиті
14.02
1. Повторити літери та пісню ABC з минулих уроків
2. Виконати усно завдання, підібрати до великих літер маленькі, назвати літери
4. Вивчити літери та слова
5. Писати літери по рядочку
6. Виконати усно завдання, з'єднати літери з відповідними тваринами
12.02
1. Повторити How old are you? - I am ...
2. Повторити How old is he? - He is...
How old is she? - She is ...
3. Усно виконати завдання
Задати питання How old is he? How old is she? та дати відповіді
4. Виконати усно завдання, прослухати аудіозапис та визначити, скільки років дітям
5. Виконати завдання онлайн, натиснути на вушка, прослухати , скільки років дітям, та обрати правильний варіант (синій квадратик). В кінці натиснути FINISH, у віконечку, яке з'явиться, надрукувати своє ім'я (українською) та наитснути Send. Виконане завдання автоматично відішлється мені на перевірку
07.02
1. Повторити вивчені літери Aa-Ff
2. Вчити пісню-алфавіт
3. Вивчити літери та слова з ними
Gg
Hh
4. Прописати нові літери по рядку кожна
5. Виконати завдання усно
05.02
1. Повторити питання How old are you?
2.Повторити How old is he? How old is she?
3. Вивчити літери Ее та Ff та слова, що з них починаються, за допомогою аудіозапису
4. Навчитися писати літери Ee, Ff
5. Прописати по 2 рядочки вивчені літери
6. Виконати завдання усно
31.01
1. Повторити слова теми , погравши у гру
2. Повторити цифри 1-10
3.Вивчити питання
How old are you? - I am
Скільки тобі років? - Мені ... років
4. Потренуватися вживати питання і відповідь How old are you? - I am ... , вживаючи різні цифри
How old are you? - I am 4
How old are you? - I am 8
5. Пограти у гру за посиланням
6. Співати пісню Happy birthday to you
7. Вивчити питання і відповіді
How old is he? - He is ... Скільки йому років? - Йому ... років
How old is she? - She is ... скільки їй років? - Їй ... років
8. Потренуватися вживати How old is he? How old is she? 9. Пограти у гру за посиланням30.01
1. Вивчити слова з нової теми Happy birthday! З днем народження!
2. Прослухати в.1 с.68, вказувати на малюнку слова
3. Пограти у гру за посиланням
4. Вивчити пісню напам'ять
5. Повторити за допомогою наступних завдань цифри та кольори
6. Пограти у гру за посиланням
UNIT 5. My toys - мої іграшки
24.01
1. Повторити назви іграшок
his
her
3.Прослухати в.1 с. 65, розподілити іграшки, вказавши, кому належать вони
Приклад: her ball
his train
4. Назвати усі слова в. 2 с.66
5. Повторити вивчені літери Aa, Bb, Cc, Dd, виконати усно наступні завдання
22.01
1. Повторити Aa, Bb
2. Слухати і намагатися співати пісню з вже вивченими літерами
3. Вивчити літери та слова з ними
Cc
cat
cow
car
Dd
dog
doll
duck
donkey
dad
3. Писати літери Cc, Dd у зошити по 2 рядочки кожну
4. Прослухати пісеньки про літери
18.01
1. Повторити літери Aa, Bb та слова, які з них починаються ant, apple, bear, прослухати пісню з минулого уроку, знайти місце літер в англійському алфавіті
2. Потренуватися знаходити літери Aa, Bb в наступних словах
4. Повторити кольори
His-його
Her- її
6. Прослухати аудіозапис до в.1 с.60 та потренуватися розрізняти слова his-her
15.01
1. Ознайомитися з літерами алфавіту, передивившись відео
1. Вивчити літеру Аа та нові слова з нею
ant- мураха
apple- яблуко
bear - ведмідь
bike
ball
bell
book
bag
bird
3. Прописувати літери по 2 рядочки у зошиті у косу лінійку (зробити фото і вислати на перевірку).
Aa
Bb
09.01
1. Повторити назви іграшок
2. Повторити I have got a... - У мене є..., пограти у гру за посиланням
3. Повторити, усно сказати за малюнком
What is this? - Що це?
It is a ... (назва іграшки)
It is ... (колір)
08.01
1. Вивчити нові слова
2. Пограти у гру за посиланням
3. Повторити I have got (У мене є ) та сказати, які іграшки у тебе є
1 семестр
Unit 4. My Pets
19.12
Відеозапис уроку
1. Повторити назви кольорів. Прослухати аудіозапис, сказати, якого кольору олівці
2. Повторити назви усіх тварин, що вивчалися у темі
3. Виконати усно завдання
4. Пограти у гру за посиланням
5. Сказати усно, які тварини можуть жити вдома
I have got ...
6. Прослухати аудіозапис до в. 1 с.54 і вказати номер, під яким розташована тварина
7. Прослухати аудіозапис до в. 2 с.54 і обрати правильну тваринку
18.12
Відеозапис уроку
1. Повторити назви кольорів
2. Повторити та пограти у гру
He has got a ...
She has got a ...
3. Вивчити назви свійських тварин
Farm animals- тварини на фермі
4. Пограти у гру за посиланням
13.12
1. Повторити назви кольорів
https://wordwall.net/resource/20961317
2. Вміти розповідати про свою тваринку
I have got a pet. It's a ... It's...
3. Вивчити has got
He has got a pet.- У нього є тваринка
She has got a pet- У неї є тваринка
4. Грати у гру, промовляючи повністю речення
Наприклад, He has got a rabbit. She has got a mouse
5. Виконати усно вправу, промовляючи речення з попередньої вправи
Наприклад, Liz has got a pet. It's a cat. It's grey.
6. Спробувати вивчити пісеньку S-A-N-T-A song
red hat - червона шапка
white beard- біла борода
twinkle in his eyes- блискіт в очах
S-A-N-T-A - С-А-Н-Т-А
Santa is his name - Санта - його ім'я
12.12
Відеозапис уроку
2. Повторити розповідь про тваринку
Приклад: I have got a pet. It is a cat. It is brown.
3. Пограти у гру за посиланням, обираючи правильну тваринку
4. Вивчити вирази
He has got a pet.- У нього є тваринка
She has got a pet- У неї є тваринка
5. Грати у гру, промовляючи повністю речення
Наприклад, He has got a rabbit. She has got a mouse
6. Слухати аудіозапис за посиланням до в. 3 с.51, зрозуміти, як звати дітей і які тварини у них є.
06.12
Аудіозапис уроку
1. Вивчити назви кольорів за допомогою пісеньки
2. Вивчити
3. Прослухати та показати, спробувати повторювати
4. Розказати про свою тваринку за зразком
I have got a pet. It's a cat. It's brown.
05.12
1. Повторити назви тваринок
https://wordwall.net/resource/65027061
2. Повторити питання
Is it a... ? - Yes, it is\No, it isn't
3. Вивчити
https://drive.google.com/file/d/1Mpe_zPYQoCD1o1kd2aAQ8p2_SZoiCh64/view?usp=sharing
4. Вивчити питання What is this?- It is a...
5. Виконати усно завдання, задати питання і дати на нього відповідь
29.11
1. Вивчити нові слова теми "My pets" Мої домашні улюбленці (тваринки)
2. За допомогою відео ознайомитися з правильною вимовою слів
3. Пограти у гру за посиланням
4. Повторити питання і відповіді.
5. Пограти у гру з дитиною, задаючи їй питання, де б вона використала обидві відповіді
Наприклад: Is it a dog? - Yes it is.
Is it a cat? - No, it isn't
Unit 3. Family and Friends
27.11
Повторити слова теми My Family
https://wordwall.net/resource/44975427
22.11
Відеозапис уроку
1. Повторити назви членів родини
2. Повторити розповідь про родину
3. Повторити he\she
https://learningapps.org/view2919110
4. Повторити питання Is this ...? та відповіді Yes, he\she is. No, he\she is not
https://www.liveworksheets.com/c?a=s&t=dmmse816sp&sr=n&l=nn&i=cnstoo&r=up&f=dzdtuudu&ms=uz&cd=pnvvpr671phlllklpzjjxhngnzxxnxxg&mw=hs
20.11
Відеозапис уроку
1. Повторити
2. Грати у гру за посиланням
3. Повторити
4. Вивчити питання і відповіді
5. Слухати і показувати в.1 с.41
6. Пограти в гру за посиланням
15.11
1. Повторити слова boy (хлопчик) та girl (дівчинка), перейти за посиланням, пограти у гру, подивитися на дівчинку або хлопчика і назвати його\її англійською.
2. Повторити he (Він) та she (вона) та перейти за посиланням і за допомогою батьків пограти у гру (перетягнути слово до малюнка)
3. Прослухати і вивчити
Meet... - Познайомся з ...
He is my friend - Він мій друг
She is my friend - Вона - моя подруга
4. Намалювати свого друга і сказати про нього:
Meet ... (ім'я)
He (she) is my friend.
13.11
Відеозапис уроку
1. Повторити (вивчити, хто ще не знає) озповідь про свою родину
3. Пограти у гру на визначення he\she за посиланням
4. Прослухати вправу і повторити речення
5. Вивчити питання і відповіді
08.11
Відеозапис уроку
1. Повторити Who is this?
https://wordwall.net/resource/36965908
2. Розповідати про родину за зразком минулих уроків
3. Вивчити назви усіх членів родини за допомогою малюнку та аудіозапису
https://drive.google.com/file/d/1RTEpf_0MdD6Az0lJuhDtDV5sxyIkQU8-/view?usp=sharing
4. Вивчити доповнену розповідь про родину з новим реченням нижче за посиланнямhttps://drive.google.com/file/d/1RiS_ryoiQRtqURsYZvQuBKJiy9HOHK4G/view?usp=sharinghttps://www.liveworksheets.com/c?a=s&t=dmmse816sp&sr=n&l=vq&i=utxzfux&r=gb&f=dzdtuuzs&ms=uz&cd=pnvvpr671phlytxzmgexmbfngnzxxgpxg&mw=hs
06.11
Відеозапис уроку
1. Повторити членів родини, друзів та повторити This is my...
2. Виконати завдання
https://wordwall.net/resource/63223633
3. Співати пісеньку про друга (минулий урок)
4. Вивчити питання
https://drive.google.com/file/d/1CM6Fi15NnhlBrzY8NV6UsNi35T2jFv-V/view?usp=sharing
5. Слухати в.1 с.36, відповідати на питання
https://drive.google.com/file/d/1SpEkIqQGvY2Xa5ya5KPE3yzW_TRzegm6/view?usp=sharing
6. Виконати завдання
https://wordwall.net/resource/36965908
7. Розповідати про свою родину за зразком минулих уроків
01.11
Відеозапис уроку
1. Повторити слова з минулого уроку "Члени родини"
2. Вміти розповідати про родину за малюнком
friend - друг
6. Подивитися пісеньку та за бажаням намагатися повторювати слова пісеньки
Friends, friends, 1,2,3
All my friends are here with me.(Усі мої друзі разом зі мною)
You're my friend, You're my friend.(Ти мій друг)
You're my friend, you're my friend.
30.10
Відеозапис 1-в
1. Вивчити нові слова (вимова слів в аудіозаписі за посиланням та у відео)
family - родина
family tree- родинне дерево
father- батько
mother- мати
sister- сестра
brother- брат
2. Вивчити (вимова слів і речень за посиланням)
This is ... - Це є ...
This is my family. - Це є моя родина
This is my father. Це - мій тато.
This is my mother. - Це - моя мати.
This is my sister. - Це - моя сестра
This is my brother. - Це - мій брат
За посиланням нижче ви зможете знайти, як правильно вимовляти міжзубний звук, який утворюється від буквосполучення th
3. Подивиттся відео. Вивчити
I love my family. - Я люблю свою родину.
5. Вміти розповідати про родину за малюнком
Unit 2. My School
18.10
1. Повторити віршики Good morning
Clap, clap with me
2. Повторити шкільні речі
https://wordwall.net/resource/62236530
3. Повторити цифри, вміти рахувати кількість предметів (6 bags, 3 tables...)
https://www.liveworksheets.com/c?a=s&t=dmmse816sp&sr=n&l=ue&i=uttnsd&r=qc&f=dzdtuzus&ms=uz&cd=pnvvpr671phlxrxzzlpntkngnzxgxpxg&mw=hs
4. Повторити питання та відповіді Is it a..? - Yes, it is\No, it is not
16.10
1. Повторити назви шнільних речей і команди, погравши у гру. У грі натиснути на кольорові прямокутники, прослухати аудіозапис і перетягнути прямокутник до відповідного малюнку.
https://wordwall.net/resource/62022481
2. Повторити цифри 1-10, виконати завдання за посиланням
https://www.liveworksheets.com/c?a=s&t=dmmse816sp&sr=n&l=nv&i=dzndodx&r=zy&f=dzdtuzut&ms=uz&cd=pnvvpr671phllynglnjnmgingnzxgxzxg&mw=hs
11.10
Відеозапис уроку
1. Повторити шкільні речі та цифри, виконати завдання
https://wordwall.net/resource/36457184
https://www.liveworksheets.com/c?a=s&t=dmmse816sp&sr=n&l=zq&i=dnfsfo&r=ka&f=dzdtuzuz&ms=uz&cd=pnvvpr671phlgtnlepejcdngnzxgxgxg&mw=hs
2. Вивчити
https://drive.google.com/file/d/12yLESofU7kc97Oibtkz1a4_d3LHqWmje/view?usp=sharing
3. Прослухати в. 1 с.28, в. 1 с.30-31В. 1 с.30-31
09.10
Відеозапис уроку
1. Повторити цифри 1-10
2. За посиланням пограти у гру
3. Згадати шкільні речі, погравши у гру за посиланням
4. Спробувати вивчити вірш в. 1 с.26
1,2,3 - clap with me (хлопай зі мною)
Clap, clap, clap!
4 and 5 - you and I (Ти і я)
Clap, clap, clap, clap, clap.
5. Вміти називати кількість предметів, знати ,як утворюється множина: наприклад, 5 bookS
02.10
Відеозапис уроку
1. Повторити вірш Good morning
2. Повторити шкільні речі, відповідаючи на питання What is it? - It's a...
https://wordwall.net/ru/resource/36457153
3. Повторити Is it a ...? - Yes, it is\ No, it is not.
4. Вивчити цифри 1-10
https://drive.google.com/file/d/1MltLZloTnUKI-LiKbvSSUXOyeaUZFgHb/view?usp=sharing
5. Вивчити, що якщо до слова в кінці додаємо закінчення -s, тоді предметів стає не один , а багато
6. Порахувати кількість предметів англійською мовою: наприклад, 6 books.
27.09
Вдеозапис уроку
1. Вміти давати відповідь на питання How are you?
2. Вчити віршик Good morning
3. Вивчити питання What is this? і відповідь It's a ... Тренуватися відповідати на питання, використовуючи малюнок
Як вимовити питання
4. Грати у гру
https://wordwall.net/ru/resource/36457153
5. Вивчити питання Is it a...? та варіанти відповідей Yes, it is.\No, it is not
6. Тренуватися вживати питання і відповіді
Як вимовити питання і відповіді
25.09
Відеозапис уроку
1. Повторити питання
How are you?- I am...
2. Вчити вірш (див.мин.урок, як промовляти правильно слова)
Good morning! Good morning!
Good morning to you!
Good morning! Good morning!
I’m glad to see you.
3. Повторити назви шкільних речей, вивчити нові слова
copybook- зошит
table - стіл
chair- стілець
4. Показати на предмети на малюнку в. 1 с.23 і сказати
It's a ... (pen, bag ....)
5. Грати в гру
20.09
Відеозапис уроку
1. Повторити питання How are you? та діалог знайомство (див. попередні уроки)
2. Вивчити новий вираз Good morning- Добрий ранок
4. Вивчати нові слова за посиланням нижче
school- школа
tree- дерево
bag- портфель, сумка, рюкзак
book- книга
pen- ручка
pencil- олівець
pencil-case- пенал
5. В.1 с.20 - назвати предмети
6. Запам'ятати:
It's a - Це є ...
8. Перейти за посиланням і пограти
18.09
Відеозапис уроку
1. Повторити
2. Повторити діалог-знайомство з попередніх уроків
Гра
3. Прослухати діалог в. 1 с.16-17
https://drive.google.com/file/d/1gc-NjVGL2ZYAQ0b901evkXWda-y69OmD/view?usp=sharing
4. Прослухати аудіозапис в. 1 с.17 і показати відповідний малюнок
13.09
Відеозапис уроку
1. Повторити речення, що виражають емоції (див.минулий урок)
2. Пограти у гру How are you?
https://wordwall.net/ru/resource/36130145
3. Повторити діалог-знайомство (мин.урок)
4. Вчити команди, виконуючи їх з монстриками
11.09
Відеозапис уроку
1. Повторити бесіду-знайомство
- Hello! What's your name?
-Hello! My name is ...
- Nice to meet you.
- Nice to meet you, too.
2. Вивчити
How are you? - Як твої справи?
I am fine - У мене все добре.
I am happy - Я - щасливий
I am OK - У мене все ОК
I am sad. - Мені- сумно
Bye! - До побачення!
See you later! - Бувайте!
3. Намалювати свій настрій та усно сказати за допомогою вивчених речень.
Наприклад:
I am OK!
06.09
Відеозапис уроку
1. Повторити Hello! I am...
2. Прослухати в.1 с.10 і ознайомитися з англійськими іменами
https://drive.google.com/file/d/1q7ex17w_7rkaZEd4qSS0a1JaO-tMs1ni/view?usp=sharing
3. Вивчити питання і відповідь
https://drive.google.com/file/d/1sTopEMbIxKSRLINb5choBXr1HMNAwVRM/view?usp=sharing
4. Подивитися відео з правильною вимовою питання і відповіді
5. Вивчити речення
https://drive.google.com/file/d/1sWz-1bxzGqzI_mQJ1ufVsiwKNnCA0rjk/view?usp=sharing
6. Спробувати вивчити діалог-знайомство (за посиланням ви знайдете зразок)
https://drive.google.com/file/d/1sYxs0-cJghevfVwi8cpMQuZK6laAOoy_/view?usp=sharing
7. Дивитися мультфільм про дракончика Гого
04.09
1. Спробуй запам'ятати:
- Hello! I am .... - Привіт. Мене звати ....
2. Передивись відео:
3. Натисни на посилання і пограй у гру
4. Час відочити! Виконуй команди за смішними монстриками
Комментариев нет:
Отправить комментарий