ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПЕРШАЧКІВ

Любі малята! 

Пропоную вам із задоволенням позайматися англійською!


 ІІ семестр

Unit 8 I can play



25.05
1. Виконати усно в. 4 с.105
2. Читати вглос декілька разів в .5 с.105

23.05
1. Виконати завдання 
2. Повторити вживання питання Can you... ?
3. Виконати усно в 1 с.104, прослухати аудіозапис та назвати номер малюнку
4. Писати в. 2 с.104 (перші чотири речення)
5. Домашнє завдання: дописати за зразком класної роботи речення про папугу та ягуара.

18.05
1. Повторити алфавіт
2. Читати
3. Повторити назви вичених за рік тварин
4. Вивчити
5. Вивчити вираз I can see... Описати за допомогою нього , кого можна побачити у зоопарку
6. Вивчити правила читання короткого звука е
7. Читати


8. Домашнє завдання





16.05
1. Повторити алфавіт
2. Повторити літери
3. Читати вправи
4. Вивчити речення Let's go to the Zoo!- Давайте підемо у зоопарк. Прослухати вправу

5. Вивчити правила читання короткого звука і
6. Читати в. 5-6 с.100, речення вправи 6 списати узошит



7. Домашнє завдання
Записати слова







11.05
1. Повторити пісеньку-алфавіт
2. Повторити слово Can
3. Повторити алфавіт, виконавши завдання
4. Вивчити напам'ять послідовність літер в алфавіті

5. Вивчити правила читання короткого звука о
6. Читати, списати речення в.7 с.99 у зошит




09.05
1. Повторити пісеньку-алфавіт
2. Повторити питання Can you ...?
3. Читати
4. Вивчити літери Yy та Zz та слова з ними

5. Писати літери по рядку






04.05
1. Повторити алфавіт
2. Вивчити питання і відповіді
3. Вивчити правила читання короткого звукa u
4. Читати 


 


02.05
1. Повторити алфавіт і пісеньку алфавіт
2. З'єднати велику і маленьку літери
3. Вивчити нові літери і слова з ними

4. Прописати літери у зошиті по рядку



27.04
1. Повторити пісеньку-алфавіт
2. Повторити слова та Can\Can't
3. Виконати завдання

5. Прописати літери по рядку




25.04
1. Читати слова з коротким звуком а
2. Сказати, що ти вмієш робити, повторити  слова
What can you do? - I can
4. Вивчити 
I can-
I can't- 

5. Виконати вправу
6. Намалювати малюнок і сказати, що ти вмієш робити, а що  не вмієш



20.04
1. Читати вголос декілька разів (при читанні не потрібно знати, що це за слова, просто автоматично запам'ятовуємо, як читається короткий а в коротких словах).
2. Списати в зошит, надіслати на перевірку




18.04
1. Повторити слова I\you\he\she\we\they
2. Повторити слово Can та слова-дії з минулого уроку
3. Вивчити правила читання літери а в односкладових словах за допомогою відео
4. Читати в. 4-5 с.93 після прослуховування аудіозаписів

13.04
1. Вивчити займенники
2. Вивчити, що означає CAN і як це слово вживається і перекладається з I\you\he\she\we\they

3. Вивчити нові слова, що означають дію

4. Слухати в.1 с.92, показувати на відповідні малюнки
5. Виконати завдання онлайн, вживаючи усі вивчені на уроці слова
НАПРИКЛАД: I can swim
They can ride a bike


Unit 7 My Food
 
11.04
1. Повторити слова теми Food
2. Повторити Yes, please\No, thank you
Запитати про продукти і дати відповіді в. 1 с.90
3. Повторити алфавіт, обов'язково запам'ятати великі і маленькі літери
4. Виконати усно в.2 с.91
Назвати тварину на малюнках і обрати необхідну літеру, з якої починається це слово

06.04
1. Повторити літери
2. Вивчити літери Ss, Tt та слова, що з них починаються

3. Прописати літери по рядку, вислати на перевірку


04.04
1. Повторити назви продуктів
I have got... on my plate
2. Вивчити літери Qq, Rr та слова з ними


3. Писати літери по рядку у зошиті





30.03
1. Повторити усі вивчені слова за посиланням 
2. Повторити 
Yes, please.
No, thank you
3. Прослухати аудіозапис і усно виконати вправу, позначити, з якими продуктами вжито Yes, please, а з ікими No, thank you.
plate - тарілка
What have you got on your plate?- Що у тебе на тарілці?
I have got ... on my plate - У мене ... на моїй тарілці
5. Намалювати тарілку і їжу на ній, наступного разу вміти розповідати за намальованим 
I have got ... on my plate


28.03
1. Повторити слова теми Food
З'єднати малюнок з аудіозаписом(навушниками)
2. Повторити, які продукти ти можеш покласти у свій ланчбокс
I have got .... in my lunchbox.
3. Вивчити слова з теми In the Cafe 

4. Виконати завдання
5. Вивчити 
No, thank you- Ні, дякую.
Yes, please- Так, будь ласка.
Прослухати діалог та навчитися пропонувати їжу та давати відповіді Yes, please. No, thank you.

6. Намалювати  меню своєї кав'ярні з тими продуктми, що вивчили, вміти пропонувати та давати відповіді за зразком попереднього завдання 


16.03
1. Повторити вивчені літери
2. Вивчити літери Oo, Pp та слова з ними
3. Писати літери по рядочку




14.03
1. Повторити назви продуктів
2. Назвати, які продукти у тебе є в ланчбоксі
3. Вивчити літери Mm, Nn та слова з ними



4. Прописати літери по рядку





09.03
1. Вивчити слова
2. Пограти у гру
3. Повторити 
I have got - У мене є 
Сказати, що у тебе є в ланчбоксі

4. Повторити He has got\She has got. Сказати, що у нього\неї є в ланчбоксі (в. 3 с.82)





07.03
 1. Вивчити нові слова
2. Вивчити нові вирази, які пов'язані з темою Food

3.  Слухати пісню

4. Пограти у гру
5. Послухати аудіозапис діалогу, вивчити його


- Let's have pizza!
- Smelling great!
- And some juice.
- Pizza, please. I'm hungry



Unit 6 Happy birthday!

02.03
  1. Повторити слова теми Birthday Party https://learningapps.org/17486011
  2. Прописати по рядку слова у зошиті ball, he, dig, flag, Joe 



28.02
1. Повторити алфавіт та пісеньку-алфавіт
2. Виконати завдання, підібрати до великої літери маленьку
3. Виконати завдання https://wordwall.net/resource/53187327
4. Послухати аудіозапис та добрати відповідний номер малюнка
5. Згадати питання How old are you? How old is he? Howold old  she? Дати відповіді на питання за посиланням https://wordwall.net/resource/45360601
6. Прослухати аудіозапис та вказати вірний малюнок

7. Записати у зошит велику і маленьку літери, фото вислати на перевірку




23.02
1. Повторити літери Aa-Jj
2. Вивчити літери Kk, Ll та слова, що з них починаються



3. Писати літери по рядку у зошиті





21.02
1. Повторити літери та пісню ABC з минулих уроків 
2. Виконати усно завдання, підібрати до великих літер маленькі, назвати літери
4. Вивчити літери та слова


5. Писати літери по  рядочку




6. Виконати усно завдання, з'єднати літери з відповідними тваринами



3. 
16.02
1. Повторити How old are you? - I am ...
2. Повторити How old is he? - He is...
How old is she? - She is ...
3. Усно виконати завдання
Задати питання How old is he? How old is she? та дати відповіді

4. Виконати усно завдання, прослухати аудіозапис та визначити, скільки років дітям
5. Виконати завдання онлайн, натиснути на вушка, прослухати , скільки років дітям, та обрати правильний варіант (синій квадратик). В кінці натиснути FINISH, у віконечку, яке з'явиться, надрукувати своє ім'я (українською) та наитснути Send. Виконане завдання автоматично відішлється мені на перевірку






14.02
 1. Повторити вивчені літери Aa-Hh
2. Повторити 
How old are you? - I am 6
How old is he?- He is 10
How old is she? - She is 2
3. Пограти в ігри



09.02
1. Повторити вивчені літери Aa-Ff
2. Вчити пісню-алфавіт
3. Вивчити літери  та слова з ними
Gg
Hh


4. Прописати нові літери по рядку кожна

5. Виконати завдання усно





07.02
1. Повторити питання How old are you?
2.Повторити How old is he? How old is she?
3. Вивчити літери Ее та Ff та слова, що з них починаються, за допомогою аудіозапису





4. Навчитися писати літери Ee, Ff
5. Прописати по 2 рядочки вивчені літери

6. Виконати завдання усно

7. Вчити пісню алфавіт



02.02
1. Повторити слова теми , погравши у гру
2. Повторити цифри 1-10
3.Вивчити питання
How old are you? - I am
Скільки тобі років? - Мені ... років
4. Потренуватися вживати питання і відповідь How old are you? - I am ... , вживаючи різні цифри
How old are you? - I am 4
How old are you? - I am 8
5. Пограти у гру за посиланням
6. Співати пісню Happy birthday to you
7. Вивчити питання і відповіді 
How old is he? - He is ... Скільки йому років? - Йому ... років
How old is she? - She is ... скільки їй років? - Їй ... років
8. Потренуватися вживати How old is he? How old is she? 
9. Пограти у гру за посиланням
https://www.liveworksheets.com/c?a=s&t=dmmse816sp&sr=n&ms=uz&l=dl&i=uxdxdnz&r=bc&db=0&f=dzdtzdzu&cd=pnvvpr671phlnaxmnmnlgfk2ngnzgngxxg
10. Подивитися мульфільм про динозавірка Гого







31.01
1. Вивчити слова з нової теми Happy birthday! З днем народження!
2. Прослухати в.1 с.68, вказувати на малюнку слова
3. Пограти у гру за посиланням
4. Вивчити пісню напам'ять

5. Повторити за допомогою наступних завдань цифри та кольори


6. Пограти у гру за посиланням


24.01
1. Повторити назви іграшок
2. Повторити
his
her
3.Прослухати в.1 с. 65, розподілити іграшки, вказавши, кому належать вони
Приклад: her ball
    his train
4. Назвати усі слова в. 2 с.66
5. Повторити вивчені літери Aa, Bb, Cc, Dd, виконати усно наступні завдання






20.01
1. Повторити Aa, Bb
2. Слухати і намагатися співати пісню з вже вивченими літерами
3. Вивчити літери та слова з ними
Cc
cat
cow
car
Dd
dog
doll
duck
donkey
dad
3. Писати літери Cc, Dd у зошити по 2 рядочки кожну
4. Прослухати пісеньки про літери








17.01
1. Повторити літери Aa, Bb та слова, які з них починаються ant, apple, bear, прослухати пісню з минулого уроку, знайти місце літер в англійському алфавіті 
2. Потренуватися знаходити літери Aa, Bb в наступних словах


3. Повторити іграшки
4. Повторити кольори

5. Вивчити
 
His-його
Her- її


6. Прослухати аудіозапис до в.1 с.60 та потренуватися розрізняти слова his-her


12.01
1. Ознайомитися з літерами алфавіту, передивившись відео
1. Вивчити літеру Аа та нові слова з нею
ant- мураха
apple- яблуко
https://drive.google.com/file/d/1kA3PkwjCaQJctoz_7RrnpCjIlZQ6sadg/view?usp=sharing
2. Вивчити літеру Bb та нове слово з ним, повторити слова, що вже вчили, що починаються з Bd
bear - ведмідь
bike
ball
bell
book
bag
bird
3. Прописувати літери по 2 рядочки у зошиті у косу лінійку (зробити фото і вислати на перевірку). За бажанням самостійно можна у ваших прописах паралельно з напівдрукованими літерами вивчати прописні літери (прописи с. 4,5)
Aa
Bb




10.11
1. Повторити назви іграшок

2. Повторити I have got a... - У мене є..., пограти у гру за посиланням 
3. Повторити, усно сказати за малюнком
What is this? - Що це?
It is a ... (назва іграшки)
It is ... (колір)

4. Прослухати аудіозапис і назвати кольори веселки

5. Подивитися на малюнок, з'єднати з кольором і назвати колір іграшки

6. Пограти у гру за посиланням



22.12
1. Вивчити пісеньку S-A-N-T-A song
2. Пограти у гру 
3. Виготовити з допомогою батьків Christmas Card (різдвяна листівка). На титульному(зовнішньому) боці листівки за допомогою батьків написати Christmas Card , всередині - Merry Christmas! Прикрасити листівку малюнками! Фото листівки можно вислати вчителю!





20.12
1. Вивчити слова до свята Christmas (Різдво)

2. Вчитися співати приспів пісні з минулого уроку We wish tou a Merry Christmas
3. Спробувати вивчити пісеньку S-A-N-T-A song
red hat - червона шапка
white beard- біла борода
twinkle in his eyes- блискіт в очах
S-A-N-T-A - С-А-Н-Т-А
Santa is his name - Санта - його ім'я



15.12
My toys - мої іграшки
1. Вивчити нові слова 

2. Пограти у гру за посиланням
3. Повторити I gave got (У мене є ) та сказати, які іграшки у тебе є 
4. Прослухати пісеньку- різдвяну колядку We wish you a Merry Christmas



5. Спробувати вивчити перші 4 рядочки пісні і співати під музику
We wish you a Merry Christmas,
We wish you a Merry Christmas,
We wish you a Merry Christmas,
And a Happy New Year!





13.12
1. Повторити назви кольорів. Прослухати аудіозапис, сказати, якого кольору олівці
2. Повторити назви усіх тварин, що вивчалися у темі
3. Виконати усно завдання
4. Пограти у гру за посиланням
5. Сказати усно, які тварини можуть жити вдома
I have got ...
6. Прослухати аудіозапис до в. 1 с.54 і вказати номер, під яким розташована тварина
7. Прослухати аудіозапис до в. 2 с.54 і обрати правильну тваринку
08.12
1. Повторити назви кольорів
2. Повторити та пограти у гру 
He has got a ...
She has got a ...
3. Вивчити назви свійських тварин
Farm animals- тварини на фермі

4. Пограти у гру за посиланням



06.12
1. Повторити назви домашніх тваринок та кольорів.
2. Повторити розповідь про тваринку
Приклад: I have got a pet. It is a cat. It is brown.
3. Пограти у гру за посиланням, обираючи правильну тваринку
4. Вивчити вирази
He has got a pet.- У нього є тваринка
She has got a pet- У неї є тваринка
5. Грати у гру, промовляючи повністю речення
Наприклад, He has got a rabbit. She has got a mouse
6. Слухати аудіозапис за посиланням до в. 3 с.51, зрозуміти, як звати дітей і які тварини у них є.
7. Виконати усно вправу, промовляючи речення з попередньої вправи
Наприклад, Liz has got a pet. It's a cat. It's grey.



01.12
1. Повторити назви тварин (минулий урок)
2. Вчити назви кольорів

3. Вчити назви кольорів за допомогою застосунку
4. Прослухати аудіозапис та сказати , якого кольору тварини
5. Пограти у гру за посиланням
6. Сказати, якого кольору олівці
6.  Прослухати аудіозапис до в.3 с.50.  Вивчити розповідь про тваринок

7. Пограти у гру за посиланням, використовуючи I have got
8. Розказати про свою тваринку за зразком
I have got a pet. 
It's a cat
It's brown



29.11
1. Повторити

  
2. Вивчити назви кольорів за допомогою пісеньки
3. Вивчити 

4. Прослухати та показати, спробувати повторювати

5. Розказати про свою тваринку за зразком
I have got a pet. It's a cat. It's brown.








24.11
1. Повторити
2. Повторити

4. Згадати What is this? - Що це? 
Дати відповіді на питання, користуючись малюнком
What is this?
It's a... 

4. Пограти у гру за посиланням
5. Складіть пазл за посиланням і назвіть тваринку



22.11
1. Вивчити нові слова теми "My pets" Мої домашні улюбленці (тваринки)
2. За допомогою відео ознайомитися з правильною вимовою слів
3. Пограти у гру за посиланням
4. Повторити питання і відповіді. 

5. Пограти у гру з дитиною, задаючи їй питання, де б вона використала обидві відповіді
Наприклад: Is it a dog? - Yes it is.
Is it a cat? - No, it isn't

 


17.11
1. Повторити назви членів родини
2. Повторити розповідь про родину
3. Пограти у гру за посиланням
4. Згадати питання і відповіді
Is this your ...? - Yes, he is.
 No, he isn't.
Is this your... ? - Yes, she is.
No, she isn't.
5. Вивчити пісеньку в. 5 с.43
- Is this your father? - Це твій тато?
- Yes, he is. - Так
- Is this your mother?  - Це твоя мама?
- Yes, she is.- Так.
- This is Ben. - Це - Бен.
- This is Pam. - Це - Пем.
- They love me, - Вони люблять мене
- And I love them - І я люблю їх


15.11
1. Повторити 
2. Грати у гру за посиланням
3. Повторити
4. Вивчити питання і відповіді


5. Слухати і показувати в.1 с.41
6. Пограти в гру за посиланням



10.11
1. Повторити слова boy та girl, перейти за посиланням, пограти у гру
2. Повторити he та she  та перейти за посиланням, пограти у гру
3. Прослухати і вивчити

Meet... - Познайомся з ...
He is my friend - Він мій друг
She is my friend  - Вона - моя подруга
4. Намалювати свого друга і сказати про нього:
Meet ... (ім'я)
He (she) is my friend.

 08.11
1. Повторити (вивчити, хто ще не знає) озповідь про свою родину

3. Пограти у гру на визначення he\she за посиланням

4. Прослухати вправу і повторити речення



03.11

1. Вивчити усіх членів родини

2. Повторити питання Who is this?- Хто це?
3. Пограти у гру за посиланням
4. Намалювати свою родину і розказати про неї за наступним зразком

ДОДАТКОВІ МАТЕРІАЛИ ДО ТЕМИ "РОДИНА" (ПІСЕНЬКИ )





01.11
1. Повторити


2. Вивчити
3. Прослухати аудіозапис і повторити в. 1 с.26
4. Вивчити усіх членів на малюнку за допомогою аудіозапису
https://drive.google.com/file/d/1RTEpf_0MdD6Az0lJuhDtDV5sxyIkQU8-/view?usp=sharing

5. Вивчити та вміти розповідати за малюнком




20.10
1. Повторити слова з минулого уроку "Члени родини"
2. Вміти розповідати про родину за малюнком
3. Вивчити нове слово
friend - друг
4. Прослухати в.1 с.35
https://drive.google.com/file/d/1aLCseX21InTiLuftAaTicDjDRDlUwMsD/view?usp=sharing
5. Сказати за малюнком про друзів

6. Подивитися пісеньку та за бажаням намагатися повторювати слова пісеньки
Friends, friends, 1,2,3
All my friends are here with me.(Усі мої друзі разом зі мною)
You're my friend, You're my friend.(Ти мій друг)
You're my friend, you're my friend.




13.10
1. Вивчити нові слова (вимова слів в аудіозаписі за посиланням та у відео)
family - родина
family tree- родинне дерево
father- батько
mother- мати
sister- сестра
brother- брат
2. Вивчити  (вимова слів і речень за посиланням)
This is ... - Це є ...
This is my family. - Це є моя родина
This is my father. Це - мій тато.
This is my mother. - Це - моя мати.
This is my sister. - Це - моя сестра
This is my brother. - Це - мій брат
За посиланням нижче ви зможете знайти, як правильно вимовляти міжзубний звук, який утворюється від буквосполучення th 


3. Подивиттся відео. Вивчити 
I love my family. - Я люблю свою родину.


11.10
1. Повторити цифри 1-10
2. За посиланням пограти у гру
3. Згадати шкільні речі, погравши у гру за посиланням


06.10
1. Повторити віршик в.1 с.26
2. Повторити однину і множину
3. Зайти за посиланням і повторити шкільні речі 



04.10

1. Повторити вірш Good morning ...

2. Повторити шкільні речення. Пограти в гру за посиланням

3. Повторити цифри 1-10, виготовити цифри

4. Спробувати вивчити вірш в. 1 с.26
1,2,3 -  clap with me (хлопай зі мною)
Clap, clap, clap!
4 and 5 - you and I (Ти і я)
Clap, clap, clap, clap, clap.
5. Запам'ятати! Якщо потрібно сказати, що преметів багато, тоді до слова додаємо закінчення -s
bag-bags
В.2 с.26


29.09
1. Пограти в гру How are you? I am ...за посиланням
2. Вивчити 
What is it? - Що це?
It's a ...
3. Повторити питання і відповіді
Is it a ...? 
Yes, it is.
No, it isn't.
4. Вивчити цифри 1-10 (як вони вимовляються, ви знайдете в аудіозаписі та відео нижче)


5. Виготовити картки з цифрами 1-10





27.09
1. Повторити питання
How are you?- I am...
2. Повторити

Good morningGood morning

Good morning to you! 

Good morning! Good morning!

I’m glad to see you. 

3. Повторити назви шкільних речей, вивчити нові слова
table - стіл
chair- стілець
4. Показати на предмети на малюнку в. 1 с.23 і сказати
It's a ... (pen, bag ....)
5. Вивчити питання за допомогою аудіозапису за посиланням
 Is it a book? - Це - книжка?
Yes, it is.- Так
No, it isn't-Ні
6. Прослухати діалог та зрозуміти, про що в ньому йдеться



22.09
1. Почати розучувати віршик:

Good morning! Good morning! - Добрий ранок!

Good morning to you! - Добрий ранок тобі!

Good morning! Good morning!

I’m glad to see you. - Я радий тебе бачити


2. Вивчати нові слова
school- школа
tree- дерево
bag- портфель, сумка, рюкзак
book- книга
pen- ручка
pencil- олівець
pencil-case- пенал
3. В.1 с.20 - назвати предмети
4. Запам'ятати:
It's a - Це є ...
5. Прослухати і повторити в.1 с.22
6. Перейти за посиланням і пограти 




20.09
1. Повторити 
- Hello! What's your name?
- Hello! My name is ...
- Nice to meet you.
- Nice to meet you.
2. Повторити 
3. Виконати усно в.1 с.18, прослухавши аудіозапис за посиланням
4. Виконати завдання за посиланням



15.09

Посилання на відеозапис:

1. Повторити бесіду-знайомство
- Hello! What's your name?
-Hello! My name is ...
- Nice to meet you.
- Nice to  meet you, too.
 
2. Вивчити


How are you? - Як твої справи?
 I am fine - У мене все добре.
 I am happy - Я - щасливий
 I am OK - У мене все ОК
 I am sad. - Мені- сумно
 Bye! - До побачення! 
 See you later! - Бувайте!

3. Намалювати свій настрій та усно сказати за допомогою вивчених речень. 
Наприклад:
I am OK!




13.09
Посилання на відеозапис уроку у 1-В

1. Повторити
Hello! I am...
2. Вивчити
What's your name? - Як тебе звати?
My name is ...- Мене звати
3. Вивчити речення
Nice to meet you - Радий познайомитися
Nice to meet you, too - Також радий познайомитися


4. Намалювати себе і сказати про себе усно
Hello! my name is ... 





08.09

1. Спробуй запам'ятати:
- Hello! I am .... - Привіт. Мене звати ....
2. Передивись відео:
3. Натисни на посилання і пограй у гру
4. Час відочити! Виконуй команди за смішними монстриками


 Відеозапис уроку у 1-в ( за бажанням можна переглянути урок батькам 1-В та 1-Г, якщо Ви не впевнені щодо вимови якихось слів)











































































































1. Повтори слова з попереднього уроку за допомогою наступних завдань (виконуй усно)

Завдання 1. Скажи, хто ти є 
I am a boy.
I am a girl.
Завдання 2. 
Визнач на малюнках, хто зображений 
he або she

2. Відкрийте підручник на ст.44.  впр.1. Прослухайте аудіозапис до тексту, а потім повторюйте за диктором речення тексту, показуючи на членів родини на малюнку. Зрозумійте, про що йде мова у тексті

3. Відкрийте ваші Activity books на ст. 29. Виріжте по контуру та склейте кубик "Сім'я". Пограйте зі своєю родиною у гру "My family"








1. Подивись на малюнок і запам'ятай слова. 
boy [бой] хлопчик
girl [гёл] - дівчинка

2. ЗАПАМ'ЯТАЙ! 
Якщо ми кажемо a boy , то на нього англійською мовою ми повинні сказати he [хі] (він)
Якщо ми кажемо a girl , то на неї ми кажемо she [ші](вона) 
Подивись на  малюнки, вони підкажуть тобі, як казати правилно!!!


Він - хлопчик  ↑              ↑Вона-дівчинка                         

3. Передивись відео, які тобі приготував вчитель. Вони допоможуть тобі зрозуміти та вивчити слова he\she, a boy\a girl




До речі, нагадую вам, що питання Who is he? перекладається "Хто він?, а питання Who is she? - "Хто вона?"

4. Відкрийте ваші Activity books та попрацюйте у них. (Стор.33)
Розфарбуй членів родини, а потім розкажи, хто зображений а малюнку за прикладом
He is my ... [Хі шз май] Він - мій ...
She is my ...[Ші із май] Вона - моя ...





08.12 

1. Це відео допоможе тобі у вивченні теми "Family"

2. Дивись на малюнок, показуй на членів родини та промовляй їх англійською

3. Прослухай аудіозапис та та намагайся вивчити пісню


4. Намалюй своє родинне дерево та розкажи про нього англійською
Hello! I am...
This is my family.
This is my father, my mother, my sister і так далі.
I love my family! - я люблю свою родину












































































Комментариев нет:

Отправить комментарий