Любі малята!
Пропоную вам із задоволенням позайматися англійською!
ІІ семестр
Unit 8 I can play
25.05
1. Виконати усно в. 4 с.105
2. Читати вглос декілька разів в .5 с.105
23.05
1. Виконати завдання
2. Повторити вживання питання Can you... ?
3. Виконати усно в 1 с.104, прослухати аудіозапис та назвати номер малюнку
4. Писати в. 2 с.104 (перші чотири речення)
5. Домашнє завдання: дописати за зразком класної роботи речення про папугу та ягуара.
18.05
1. Повторити алфавіт
2. Читати
4. Вивчити
6. Вивчити правила читання короткого звука е
7. Читати
8. Домашнє завдання
16.05
1. Повторити алфавіт
2. Повторити літери
3. Читати вправи
6. Читати в. 5-6 с.100, речення вправи 6 списати узошит
7. Домашнє завдання
Записати слова
11.05
1. Повторити пісеньку-алфавіт
2. Повторити слово Can
3. Повторити алфавіт, виконавши завдання
4. Вивчити напам'ять послідовність літер в алфавіті
09.05
1. Повторити пісеньку-алфавіт
2. Повторити питання Can you ...?
3. Читати
4. Вивчити літери Yy та Zz та слова з ними
5. Писати літери по рядку
04.05
1. Повторити алфавіт
2. Вивчити питання і відповіді
3. Вивчити правила читання короткого звукa u
02.05
1. Повторити алфавіт і пісеньку алфавіт
3. Вивчити нові літери і слова з ними
27.04
1. Повторити пісеньку-алфавіт
2. Повторити слова та Can\Can't
https://www.liveworksheets.com/c?a=s&t=dmmse816sp&sr=n&ms=uz&l=uk&i=dzsoscd&r=ha&db=0&f=dzdtzcdx&cd=pnvvpr671phlxcngpjpknwd2ngnzgknmxg
4. Вивчити літери Uu та Vv та слова, які з букв починаються
25.04
1. Читати слова з коротким звуком а
What can you do? - I can
I can-
I can't-
5. Виконати вправу
6. Намалювати малюнок і сказати, що ти вмієш робити, а що не вмієш
20.04
1. Читати вголос декілька разів (при читанні не потрібно знати, що це за слова, просто автоматично запам'ятовуємо, як читається короткий а в коротких словах).
18.04
1. Повторити слова I\you\he\she\we\they
2. Повторити слово Can та слова-дії з минулого уроку
3. Вивчити правила читання літери а в односкладових словах за допомогою відео
4. Читати в. 4-5 с.93 після прослуховування аудіозаписів
13.04
1. Вивчити займенники
2. Вивчити, що означає CAN і як це слово вживається і перекладається з I\you\he\she\we\they
3. Вивчити нові слова, що означають дію
4. Слухати в.1 с.92, показувати на відповідні малюнки
5. Виконати завдання онлайн, вживаючи усі вивчені на уроці слова
НАПРИКЛАД: I can swim
They can ride a bike
Unit 7 My Food
11.04
1. Повторити слова теми Food
2. Повторити Yes, please\No, thank you
Запитати про продукти і дати відповіді в. 1 с.90
3. Повторити алфавіт, обов'язково запам'ятати великі і маленькі літери
4. Виконати усно в.2 с.91
Назвати тварину на малюнках і обрати необхідну літеру, з якої починається це слово
06.04
1. Повторити літери
2. Вивчити літери Ss, Tt та слова, що з них починаються
04.04
1. Повторити назви продуктів
I have got... on my plate
2. Вивчити літери Qq, Rr та слова з ними
30.03
1. Повторити усі вивчені слова за посиланням
2. Повторити
Yes, please.
No, thank you
3. Прослухати аудіозапис і усно виконати вправу, позначити, з якими продуктами вжито Yes, please, а з ікими No, thank you.
plate - тарілка
What have you got on your plate?- Що у тебе на тарілці?
I have got ... on my plate - У мене ... на моїй тарілці
5. Намалювати тарілку і їжу на ній, наступного разу вміти розповідати за намальованим
I have got ... on my plate
28.03
1. Повторити слова теми Food
З'єднати малюнок з аудіозаписом(навушниками)
2. Повторити, які продукти ти можеш покласти у свій ланчбокс
I have got .... in my lunchbox.
5. Вивчити
No, thank you- Ні, дякую.
Yes, please- Так, будь ласка.
Прослухати діалог та навчитися пропонувати їжу та давати відповіді Yes, please. No, thank you.
6. Намалювати меню своєї кав'ярні з тими продуктми, що вивчили, вміти пропонувати та давати відповіді за зразком попереднього завдання
16.03
1. Повторити вивчені літери
2. Вивчити літери Oo, Pp та слова з ними
14.03
1. Повторити назви продуктів
2. Назвати, які продукти у тебе є в ланчбоксі
3. Вивчити літери Mm, Nn та слова з ними
4. Прописати літери по рядку
09.03
1. Вивчити слова
3. Повторити
I have got - У мене є
Сказати, що у тебе є в ланчбоксі
07.03
1. Вивчити нові слова
2. Вивчити нові вирази, які пов'язані з темою Food3. Слухати пісню
4. Пограти у гру
5. Послухати аудіозапис діалогу, вивчити його
- Let's have pizza!
- Smelling great!
- And some juice.
- Pizza, please. I'm hungry
Unit 6 Happy birthday!
02.03
- Повторити слова теми Birthday Party https://learningapps.org/17486011
- Прописати по рядку слова у зошиті ball, he, dig, flag, Joe
28.02
1. Повторити алфавіт та пісеньку-алфавіт
2. Виконати завдання, підібрати до великої літери маленьку
3. Виконати завдання https://wordwall.net/resource/53187327
4. Послухати аудіозапис та добрати відповідний номер малюнка
5. Згадати питання How old are you? How old is he? Howold old she? Дати відповіді на питання за посиланням https://wordwall.net/resource/45360601
6. Прослухати аудіозапис та вказати вірний малюнок
23.02
1. Повторити літери Aa-Jj
2. Вивчити літери Kk, Ll та слова, що з них починаються
21.02
1. Повторити літери та пісню ABC з минулих уроків
2. Виконати усно завдання, підібрати до великих літер маленькі, назвати літери
3. Виконати завдання за посиланням https://www.liveworksheets.com/c?a=s&t=dmmse816sp&sr=n&ms=uz&l=fn&i=fctxun&r=zu&db=0&f=dzdtzddu&cd=pnvvpr671phlelekzmxlgx2ngnzgnnxxg
4. Вивчити літери та слова
3.
16.02
1. Повторити How old are you? - I am ...
2. Повторити How old is he? - He is...
How old is she? - She is ...
3. Усно виконати завдання
Задати питання How old is he? How old is she? та дати відповіді
4. Виконати усно завдання, прослухати аудіозапис та визначити, скільки років дітям
5. Виконати завдання онлайн, натиснути на вушка, прослухати , скільки років дітям, та обрати правильний варіант (синій квадратик). В кінці натиснути FINISH, у віконечку, яке з'явиться, надрукувати своє ім'я (українською) та наитснути Send. Виконане завдання автоматично відішлється мені на перевірку14.02
1. Повторити вивчені літери Aa-Hh
2. Повторити
How old are you? - I am 6
How old is he?- He is 10
How old is she? - She is 2
3. Пограти в ігри
09.02
1. Повторити вивчені літери Aa-Ff
2. Вчити пісню-алфавіт
3. Вивчити літери та слова з ними
Gg
Hh
07.02
1. Повторити питання How old are you?
3. Вивчити літери Ее та Ff та слова, що з них починаються, за допомогою аудіозапису
4. Навчитися писати літери Ee, Ff
5. Прописати по 2 рядочки вивчені літери
6. Виконати завдання усно
7. Вчити пісню алфавіт
9. Пограти у гру за посиланням02.02
1. Повторити слова теми , погравши у гру
2. Повторити цифри 1-10
3.Вивчити питання
How old are you? - I am
Скільки тобі років? - Мені ... років
4. Потренуватися вживати питання і відповідь How old are you? - I am ... , вживаючи різні цифри
How old are you? - I am 4
How old are you? - I am 8
5. Пограти у гру за посиланням
6. Співати пісню Happy birthday to you
7. Вивчити питання і відповіді
How old is he? - He is ... Скільки йому років? - Йому ... років
How old is she? - She is ... скільки їй років? - Їй ... років
8. Потренуватися вживати How old is he? How old is she? https://www.liveworksheets.com/c?a=s&t=dmmse816sp&sr=n&ms=uz&l=dl&i=uxdxdnz&r=bc&db=0&f=dzdtzdzu&cd=pnvvpr671phlnaxmnmnlgfk2ngnzgngxxg
https://www.liveworksheets.com/c?a=s&t=dmmse816sp&sr=n&ms=uz&l=fk&i=ufnfntz&r=oi&db=0&f=dzdduzud&cd=pnvvpr671phlecxelelzgjo2ngnnxgxnxg
2. Відкрийте підручник на ст.44. впр.1. Прослухайте аудіозапис до тексту, а потім повторюйте за диктором речення тексту, показуючи на членів родини на малюнку. Зрозумійте, про що йде мова у тексті
10. Подивитися мульфільм про динозавірка Гого
31.01
1. Вивчити слова з нової теми Happy birthday! З днем народження!
3. Пограти у гру за посиланням
4. Вивчити пісню напам'ять
5. Повторити за допомогою наступних завдань цифри та кольори
24.01
1. Повторити назви іграшок
his
her
3.Прослухати в.1 с. 65, розподілити іграшки, вказавши, кому належать вони
Приклад: her ball
his train
4. Назвати усі слова в. 2 с.66
5. Повторити вивчені літери Aa, Bb, Cc, Dd, виконати усно наступні завдання
20.01
1. Повторити Aa, Bb
3. Вивчити літери та слова з ними
Cc
cat
cow
car
Dd
dog
doll
duck
donkey
dad
3. Писати літери Cc, Dd у зошити по 2 рядочки кожну
4. Прослухати пісеньки про літери
17.01
1. Повторити літери Aa, Bb та слова, які з них починаються ant, apple, bear, прослухати пісню з минулого уроку, знайти місце літер в англійському алфавіті
4. Повторити кольори
His-його
Her- її
12.01
1. Ознайомитися з літерами алфавіту, передивившись відео
1. Вивчити літеру Аа та нові слова з нею
ant- мураха
apple- яблуко
https://drive.google.com/file/d/1kA3PkwjCaQJctoz_7RrnpCjIlZQ6sadg/view?usp=sharing
2. Вивчити літеру Bb та нове слово з ним, повторити слова, що вже вчили, що починаються з Bd
bear - ведмідь
bike
ball
bell
book
bag
bird
3. Прописувати літери по 2 рядочки у зошиті у косу лінійку (зробити фото і вислати на перевірку). За бажанням самостійно можна у ваших прописах паралельно з напівдрукованими літерами вивчати прописні літери (прописи с. 4,5)
Aa
Bb
10.11
1. Повторити назви іграшок
3. Повторити, усно сказати за малюнком
What is this? - Що це?
It is a ... (назва іграшки)
It is ... (колір)
4. Прослухати аудіозапис і назвати кольори веселки
22.12
1. Вивчити пісеньку S-A-N-T-A song
2. Пограти у гру
3. Виготовити з допомогою батьків Christmas Card (різдвяна листівка). На титульному(зовнішньому) боці листівки за допомогою батьків написати Christmas Card , всередині - Merry Christmas! Прикрасити листівку малюнками! Фото листівки можно вислати вчителю!
20.12
1. Вивчити слова до свята Christmas (Різдво)
2. Вчитися співати приспів пісні з минулого уроку We wish tou a Merry Christmas
3. Спробувати вивчити пісеньку S-A-N-T-A song
red hat - червона шапка
white beard- біла борода
twinkle in his eyes- блискіт в очах
S-A-N-T-A - С-А-Н-Т-А
Santa is his name - Санта - його ім'я
15.12
My toys - мої іграшки
1. Вивчити нові слова
2. Пограти у гру за посиланням
3. Повторити I gave got (У мене є ) та сказати, які іграшки у тебе є
4. Прослухати пісеньку- різдвяну колядку We wish you a Merry Christmas
5. Спробувати вивчити перші 4 рядочки пісні і співати під музику
We wish you a Merry Christmas,
We wish you a Merry Christmas,
We wish you a Merry Christmas,
And a Happy New Year!
13.12
1. Повторити назви кольорів. Прослухати аудіозапис, сказати, якого кольору олівці
3. Виконати усно завдання
5. Сказати усно, які тварини можуть жити вдома
I have got ...
6. Прослухати аудіозапис до в. 1 с.54 і вказати номер, під яким розташована тварина
7. Прослухати аудіозапис до в. 2 с.54 і обрати правильну тваринку
08.12
1. Повторити назви кольорів
2. Повторити та пограти у гру
He has got a ...
She has got a ...
3. Вивчити назви свійських тварин
Farm animals- тварини на фермі
4. Пограти у гру за посиланням06.12
1. Повторити назви домашніх тваринок та кольорів.
2. Повторити розповідь про тваринку
Приклад: I have got a pet. It is a cat. It is brown.
3. Пограти у гру за посиланням, обираючи правильну тваринку
4. Вивчити вирази
He has got a pet.- У нього є тваринка
She has got a pet- У неї є тваринка
5. Грати у гру, промовляючи повністю речення
Наприклад, He has got a rabbit. She has got a mouse
6. Слухати аудіозапис за посиланням до в. 3 с.51, зрозуміти, як звати дітей і які тварини у них є.
7. Виконати усно вправу, промовляючи речення з попередньої вправи
Наприклад, Liz has got a pet. It's a cat. It's grey.
01.12
1. Повторити назви тварин (минулий урок)
2. Вчити назви кольорів
4. Прослухати аудіозапис та сказати , якого кольору тварини
6. Сказати, якого кольору олівці
7. Пограти у гру за посиланням, використовуючи I have got
8. Розказати про свою тваринку за зразком
I have got a pet.
It's a cat
It's brown
29.11
1. Повторити
2. Вивчити назви кольорів за допомогою пісеньки
3. Вивчити
4. Прослухати та показати, спробувати повторювати
5. Розказати про свою тваринку за зразком
I have got a pet. It's a cat. It's brown.
24.11
1. Повторити
4. Згадати What is this? - Що це?
Дати відповіді на питання, користуючись малюнком
What is this?
It's a...
4. Пограти у гру за посиланням
5. Складіть пазл за посиланням і назвіть тваринку
22.11
1. Вивчити нові слова теми "My pets" Мої домашні улюбленці (тваринки)
3. Пограти у гру за посиланням
4. Повторити питання і відповіді.
5. Пограти у гру з дитиною, задаючи їй питання, де б вона використала обидві відповіді
Наприклад: Is it a dog? - Yes it is.
Is it a cat? - No, it isn't
17.11
1. Повторити назви членів родини
2. Повторити розповідь про родину
4. Згадати питання і відповіді
Is this your ...? - Yes, he is.
No, he isn't.
Is this your... ? - Yes, she is.
No, she isn't.
5. Вивчити пісеньку в. 5 с.43
- Is this your father? - Це твій тато?
- Yes, he is. - Так
- Is this your mother? - Це твоя мама?
- Yes, she is.- Так.
- This is Ben. - Це - Бен.
- This is Pam. - Це - Пем.
- They love me, - Вони люблять мене
- And I love them - І я люблю їх
15.11
1. Повторити
3. Повторити
5. Слухати і показувати в.1 с.41
6. Пограти в гру за посиланням
10.11
1. Повторити слова boy та girl, перейти за посиланням, пограти у гру
2. Повторити he та she та перейти за посиланням, пограти у гру
3. Прослухати і вивчити
Meet... - Познайомся з ...
He is my friend - Він мій друг
She is my friend - Вона - моя подруга
4. Намалювати свого друга і сказати про нього:
Meet ... (ім'я)
He (she) is my friend.
08.11
1. Повторити (вивчити, хто ще не знає) озповідь про свою родину
2. Вивчити нові слова
4. Прослухати вправу і повторити речення
5. Вивчити питання і відповіді
03.11
1. Вивчити усіх членів родини
4. Намалювати свою родину і розказати про неї за наступним зразком
01.11
1. Повторити
4. Вивчити усіх членів на малюнку за допомогою аудіозапису
https://drive.google.com/file/d/1RTEpf_0MdD6Az0lJuhDtDV5sxyIkQU8-/view?usp=sharing
5. Вивчити та вміти розповідати за малюнком
5. Вивчити та вміти розповідати за малюнком
20.10
1. Повторити слова з минулого уроку "Члени родини"
2. Вміти розповідати про родину за малюнком
friend - друг
https://drive.google.com/file/d/1aLCseX21InTiLuftAaTicDjDRDlUwMsD/view?usp=sharing
5. Сказати за малюнком про друзів
6. Подивитися пісеньку та за бажаням намагатися повторювати слова пісеньки
Friends, friends, 1,2,3
All my friends are here with me.(Усі мої друзі разом зі мною)
You're my friend, You're my friend.(Ти мій друг)
You're my friend, you're my friend.
13.10
1. Вивчити нові слова (вимова слів в аудіозаписі за посиланням та у відео)
family - родина
family tree- родинне дерево
father- батько
mother- мати
sister- сестра
brother- брат
2. Вивчити (вимова слів і речень за посиланням)
This is ... - Це є ...
This is my family. - Це є моя родина
This is my father. Це - мій тато.
This is my mother. - Це - моя мати.
This is my sister. - Це - моя сестра
This is my brother. - Це - мій брат
За посиланням нижче ви зможете знайти, як правильно вимовляти міжзубний звук, який утворюється від буквосполучення th
3. Подивиттся відео. Вивчити
I love my family. - Я люблю свою родину.
4. Пограти за посиланнями в ігри
11.10
1. Повторити цифри 1-10
2. За посиланням пограти у гру
3. Згадати шкільні речі, погравши у гру за посиланням
06.10
1. Повторити віршик в.1 с.26
2. Повторити однину і множину
3. Зайти за посиланням і повторити шкільні речі
04.10
1. Повторити вірш Good morning ...
2. Повторити шкільні речення. Пограти в гру за посиланням
3. Повторити цифри 1-10, виготовити цифри
4. Спробувати вивчити вірш в. 1 с.26
1,2,3 - clap with me (хлопай зі мною)
Clap, clap, clap!
4 and 5 - you and I (Ти і я)
Clap, clap, clap, clap, clap.
5. Запам'ятати! Якщо потрібно сказати, що преметів багато, тоді до слова додаємо закінчення -s
bag-bags
В.2 с.26
29.09
1. Пограти в гру How are you? I am ...за посиланням
2. Вивчити
What is it? - Що це?
It's a ...
3. Повторити питання і відповіді
Is it a ...?
Yes, it is.
No, it isn't.
4. Вивчити цифри 1-10 (як вони вимовляються, ви знайдете в аудіозаписі та відео нижче)
5. Виготовити картки з цифрами 1-10
27.09
1. Повторити питання
How are you?- I am...
2. Повторити
Good morning! Good morning!
Good morning to you!
Good morning! Good morning!
I’m glad to see you.
3. Повторити назви шкільних речей, вивчити нові слова
table - стіл
chair- стілець
4. Показати на предмети на малюнку в. 1 с.23 і сказати
It's a ... (pen, bag ....)
5. Вивчити питання за допомогою аудіозапису за посиланням
Is it a book? - Це - книжка?
Yes, it is.- Так
No, it isn't-Ні
6. Прослухати діалог та зрозуміти, про що в ньому йдеться
22.09
1. Почати розучувати віршик:
Good morning! Good morning! - Добрий ранок!
Good morning to you! - Добрий ранок тобі!
Good morning! Good morning!
I’m glad to see you. - Я радий тебе бачити
2. Вивчати нові слова
school- школа
tree- дерево
bag- портфель, сумка, рюкзак
book- книга
pen- ручка
pencil- олівець
pencil-case- пенал
3. В.1 с.20 - назвати предмети
4. Запам'ятати:
It's a - Це є ...
5. Прослухати і повторити в.1 с.22
6. Перейти за посиланням і пограти
20.09
1. Повторити
- Hello! What's your name?
- Hello! My name is ...
- Nice to meet you.
- Nice to meet you.
2. Повторити
3. Виконати усно в.1 с.18, прослухавши аудіозапис за посиланням
4. Виконати завдання за посиланням
15.09
Посилання на відеозапис:
1. Повторити бесіду-знайомство
- Hello! What's your name?
-Hello! My name is ...
- Nice to meet you.
- Nice to meet you, too.
2. Вивчити
How are you? - Як твої справи?
3. Намалювати свій настрій та усно сказати за допомогою вивчених речень.
Наприклад:
I am OK!
13.09
Посилання на відеозапис уроку у 1-В
1. Повторити
Hello! I am...
2. Вивчити
What's your name? - Як тебе звати?
My name is ...- Мене звати
3. Вивчити речення
Nice to meet you - Радий познайомитися
Nice to meet you, too - Також радий познайомитися
4. Намалювати себе і сказати про себе усно
Hello! my name is ...
08.09
1. Спробуй запам'ятати:
- Hello! I am .... - Привіт. Мене звати ....
2. Передивись відео:
3. Натисни на посилання і пограй у гру
4. Час відочити! Виконуй команди за смішними монстриками
Відеозапис уроку у 1-в ( за бажанням можна переглянути урок батькам 1-В та 1-Г, якщо Ви не впевнені щодо вимови якихось слів)
1. Повтори слова з попереднього уроку за допомогою наступних завдань (виконуй усно)
Завдання 1. Скажи, хто ти є
I am a boy.
I am a girl.
Завдання 2.
Визнач на малюнках, хто зображений
he або she
3. Відкрийте ваші Activity books на ст. 29. Виріжте по контуру та склейте кубик "Сім'я". Пограйте зі своєю родиною у гру "My family"
1. Подивись на малюнок і запам'ятай слова.
boy [бой] хлопчик
girl [гёл] - дівчинка
2. ЗАПАМ'ЯТАЙ!
Якщо ми кажемо a boy , то на нього англійською мовою ми повинні сказати he [хі] (він)
Якщо ми кажемо a girl , то на неї ми кажемо she [ші](вона)
Подивись на малюнки, вони підкажуть тобі, як казати правилно!!!
Він - хлопчик ↑ ↑Вона-дівчинка
3. Передивись відео, які тобі приготував вчитель. Вони допоможуть тобі зрозуміти та вивчити слова he\she, a boy\a girl
До речі, нагадую вам, що питання Who is he? перекладається "Хто він?, а питання Who is she? - "Хто вона?"
4. Відкрийте ваші Activity books та попрацюйте у них. (Стор.33)
Розфарбуй членів родини, а потім розкажи, хто зображений а малюнку за прикладом
He is my ... [Хі шз май] Він - мій ...
She is my ...[Ші із май] Вона - моя ...
08.12
1. Це відео допоможе тобі у вивченні теми "Family"
2. Дивись на малюнок, показуй на членів родини та промовляй їх англійською
3. Прослухай аудіозапис та та намагайся вивчити пісню
4. Намалюй своє родинне дерево та розкажи про нього англійською
Hello! I am...
This is my family.
This is my father, my mother, my sister і так далі.
I love my family! - я люблю свою родину
Комментариев нет:
Отправить комментарий