НАВЧАЄМОСЬ ДИСТАНЦІЙНО 2 -КЛАС

ЛЮБІ ДІТКИ!
НА ЦЙ СТОРІНЦІ ВИ ПОБАЧИТЕ ЗАВДАННЯ,
ЯКІ ВАМ ПОТРІБНО ДОБРЕ ОПРАЦЮВАТИ!!!

ІІ семестр

UNIT 8. Seasons and clothes

26.05
Виконати завдання за посиланням, розташувати літери по порядку

 23.05-2-В
24.05 - 2-Г
1. Повторити погоду і назви порів року
2. Виконати усно завдання

3. Писати
4. Домашнє завдання:





19.05
1. Повторити пори року і погоду
2. Повторити слова з минулого уроку
3. Виконати усно вправу. Розташувати слова у відповідні колоночки. Сказати, що можна робити у зізні пори року: I can make a snowman in winter.

4. Читати, перекладати 

5. Писати про осінь

6. Домашнє завдання
Написати про зиму, користу.чись прикладом класної роботи

16. 05- 2-В
17.05 - 2-Г

1. Повторити слова теми Seasons and weather
2. Вивчити питання і відповіді, а також нові слова
What can you do  in summer? - Що ти можеш робити влітку?
I can .. in summer. - Я можу ... влітку.
3. Читати, розгадати,що це за пора року


4. Писати

5. Домашнє завдання:



12.05
1. Вивчити слова теми Weather. Погода
2. Пограти у гру 
3. Вивчити назви порів року

4. Читати і спробувати вивчити віршик
5. Вивчити питання

6. Прослухати в. 3 с.100, обговорити діалог
https://drive.google.com/file/d/1UMh6DqGJlOGUymbeaTk_FltgsCgcXf1l/view?usp=sharing
7. Домашнє завдання




UNIT 7. Do you like carrots?

09.05-2-В
10.05- 2-Г
1. Подивитись на малюнок і написати, що ти любиш, а що - ні.
2. Виконати вправи усно


05.05

Test

02.05- 2-В
03.05-2-Г
1. Повторити відповіді на питання та слова теми Food
2. Згадати 
He likes-He doesn't like
Ske likes - She doesn't like
3. Пригадати правила вживання a\an

4. Читати, перекладати в. 7 с.99

5. Писати 

6. Домашнє завдання


28.04
1. Згадати слова  теми "Їжа"
2. Сказати усно, що ти їси на сніданок, обід, вечерю.

3. Вивчити напам'ять: якщо є He або She, то до слова like додається закінчення -s. 
Якщо потрібно сказати : 
Йому не подобається - He doesn't like
Їй не подобається - She doesn't like
Відео нижче допоможе у вивченні 


4. Вивчити, якщо потрібно утворити питання:
Йому подобається ...? - Does he like ...? - Так (Yes, he does) / Ні (No, he doesn't)
Їй подобається - Does she like ...? - Так (Yes, she does) / Ні (No, she doesn't)
Відео нижче допоможе у вивченні 

5. Прослухати аудіозапис і повторити питання і відповіді в. 2 с.93

6. Сказати усно, що люблять діти, спираючись на малюнки:
Tracy likes ...
Luke likes ...
Liz likes ...
Ben likes ...
Vicky likes ...
Nick likes ...

7. Виконати онлайн-завдання

8. Домашнє завдання: Писати в. 6 с.93. Написати, що любить та не любить твоя матуся на сніданок, обід, вечерю
Наприклад: My mum likes a sandwich for breakfast. She doesn't like fish for breakfast.




25.04- 2-В
26.04-2-Г
1. Повторити усі назви продуктів та діалог At the shop
2. Вивчити назви прийомів їжі
3. Прослухати вправу та повторити речення

4. Писати класну роботу
5. Домашнє завдання
Намалювати, що ти їси і п'єш на сніданок, обід і вечерю і написати реченнями






21.04
1. Повторити слова теми Food
2. Вивчити назви овочів

3. Дивитися навчальне відео At the shop (У магазині) , завчити фрази з діалогу

4. Прослухати, прочитати діалог в. 2 с.90, завчити репліки діалогу напам'ять
5. Домашнє завдання: списати діалог у зошит, вставляючи у пропуски слова



18.04
1. Повторити  назви продуктів
2. Вивчити нові слова

3. Вивчити I like - Мені подобається
I don't like - Мені не подобається

4. Прослухати аудіозапис в. 3 с.89, читати, перекладати в. 3-4 с.89


5. Писати вправу 5 с.89, замість трьох крапок дописати, що ти любиш, та що не любиш

6. Домашнє завдання. Дописати речення, користуючись малюнком



14.04
1. Повторити назви продуктів з минуого уроку, сказати, які страви подобаються  
I like...
2. Повторити 
Do you like...? -Yes, I do. No, I don't
3. Вивчити назви фруктів і ягод 
4. Вивчити правило 

5. Писати класну роботу

6. Домашнє завдання





11.04- 2-В
12.04-2-Г
1. Вивчити нові слова, відео також на допомогу
2. Повторити I like..., сказати, які продукти любиш

3. Повторити питання Do you like... ? та відповіді на нього


4. Виконати усно в. 3 с.86, задати питання до продуктів і дати відповідь
5. Писати 

6. Домашнє завдання: Записати через кому слова, вставляючи у пропуски необхідні букви, потім написати реченням, які продукти полюбляєш



UNIT 6. Doing Things

07.04
Diagnostic Test

7, April

Test 6

“Doing Things”

Текст контрольної роботи за посиланням https://docs.google.com/document/d/1D1slrmPpbe8DOkFPgpUpfmrQT19pEdhS/edit?usp=sharing&ouid=109075945932693446780&rtpof=true&sd=true

Текст аудіювання для першого завдання за посиланням https://drive.google.com/file/d/19b-GWZ6mX6jG8AmkHFYmBabJWT9Ic1Jy/view?usp=sharing

 

04.04- 2-В
05.04- 2-Г
1. Повторит назви днів тижня
2. Писати класні вправи

3. Домашнє завдання





31.03
1. Повторити слова теми
2. Повторити Present Continuous
3.Писати класну роботу

4. Писати класну роботу
5. Домашнє завдання. Вписати у пропуски дієслова за змістом із закінченням -ing.





3. Писати    
27.03- 2-В
28.03- 2-Г
1. Повторити слова теми Doing things + Теперішній тривалий час, погравши у гру
2. Вивчити, як слід відповідати на питання у теперішньому тривалому часі
3. Слухати в. 1 с. 81
4. Виконати усно в. 4  с.81, задавати питання і давати усно відповіді за зразком
5. Писати класну роботу
6. Домашнє завдання.
Записати у діалоги необхідні слова, діалоги записати у зошити повністю
27, March
Homework




17.03
1. Повторити слова теми та Present Continuous
2. Вивчити правила буквосполучень
3. Прослухати аудіозапис та читати в. 1 с. 80
4. Прослухати, читати, перекладати в. 4 с.80
5. Писати вправу, вписати у пропуски необхідні літери




14.03- 2В
15.03 - 2-Г
1. Повторити теперішній тривалий час
2. Вивчити
3. Запам'ятати, як вживається теперішній тривалий час, якщо в реченні є He\She
He is sleeping
She is reading
4. Прочитати і запам'ятати 

5. Дописати вправу за зразком класної роботи




10.03
1. Вивчити 
2. Подивитися відео та запам'ятати, як утворюється теперішній тривалий час , коли вживається I(я)
I am jumping
I am reading
3. Списати дієслова з ing та дописати речення за зразком




07.03 - 2-В
08.03- 2-Г
1. Повторити слова теми Daily Routine
2. Вивчити дні тижня
Monday- понеділок
Tuesday- вівторок
Wednesday- середа
Thursday- четвер
Friday- п'ятниця
Saturday- субота
Sunday- неділя
3. Вивчити правила читання буквосполучень ea, ng, читати в. 1-2 с. 77, прослухавши перед цим аудізапис


4. Вивчити слова 
I- my (Я- мій)
You - your (Ти- твій)


5. Читати на оцінку в. 4 с.77, прослухавши спочатку аудіозапис


7. Домашнє завдання. Списати текст у зошити, вставляючи у пропуски слова my, your




03.03
1. Повторити слова теми Daily Routine, виконати завдання  https://wordwall.net/resource/53349463
2. Вивчити дні тижня

Monday- понеділок
Tuesday- вівторок
Wednesday- середа
Thursday- четвер
Friday- п'ятниця
Saturday- субота
Sunday- неділя

2. Писати 
3. Домашнє завдання . Писати вправу за зразком




28.02 - 2-В
01.03 - 2-Г
1. Вивчити нові слова теми Doing Things

2. Подивитися відео, повторювати нові слова
3. Писати класну роботу 
4. Домашнє завдання ВИВЧИТИ НАПАМ'ЯТЬ НОВІ СЛОВА





Unit 5. How many legs?
24.02
Test
Діагностувальна контрольна робота з теми
У зошиті записуєте наступне:
24, February
Diagnostic Test

Аудіозапис до 1 завдання за посиланням https://drive.google.com/file/d/1vGH2dm3uk34SVxM3FnE8oK_fosnbN2kl/view?usp=sharing



21.02
1. Повторити слова Body parts, виконавши завдання онлайн


2. Виконати усно, з'єднати малюнок з описом
3. Прочитати текст про слона, записати у зошити в класній роботі опис папуги
4. Домашнє завдання. За зразком класної роботи написати опис крокодила.




17.02
1. Вивчити слово
2. Вивчити частини тіла. Інтерактивні завдання допоможуть запам'ятати легше слова


3. Читати і перекладати в. 1 с.74
4. Потренуватися усно розповідати про частини тіла монстра, використовуючи
It has got - У нього є ...

5. Писати опис монстра у класній роботі

6. Домашнє завдання : намалювати свого монстрика і описати його письмово за зразком класної роботи



14.02- 2-В
15.02- 2-Г
1. Повторити слова теми Body Parts
2. Виконати завдання за посиланням
3. Прочитати тексти і розгадати загадки про тварин
4. Вивчити питання
How many... can you see?- I can see..

5. Писати класну роботу 

6. Писати домашнє завдання (фото надіслати на перевірку)



10.02
1. Згадати слова теми Body Parts
2. Вивчити правила читання наступніх букв та буквосполучень
https://drive.google.com/file/d/1tA3mBr1sFG4Wxegb5Y2lSQ29xOF7mjoA/view?usp=sharing
3. Прослухати в.1 с.68, потім прочитати
4. Прослухати в.4 с.68, потім прочитати
ЗАПАМ'ЯТАТИ! It has got - Він\вона (тварина) має...
5. Писати класну роботу, вставити необхідні словосполучення

6. Писати домашнє завдання , у пропуски вставити необхідні слова (користуйся в.4 с.68 підручника). Фото надіслати





07.02 - 2-В
08.02 - 2-Г
1. Повторити частини тіла
2.Вивчити питання і відповідь

4. Писати
5.Виконати усно
6. Писати домашнє завдання (фото вислати). Дати відповіді на питання






03.02
1. Повторити назви тварин та частини тіла
2. Вивчити нові слова по темі Body parts. Частини тіла
3. Прочитати слова в.1 с.66
4. Виконати усно
5. Читати в.3 с.66
6. Пограти у гру за посиланням
7. Писати (фото роботи вислати)
3, February
Homework




2-В - 31.01
2-Г - 01.02
1. Повторити назви тварин у джунглях та назви частин тіла
2. Пограти угру за посиланням
3. Вивчити нові частини тіла і слова
4. Вивчити 

5. Прослухати, читати , перекладати в.1 с.64
6. Писати

7. На основі класної роботи написати опис будь-якої тварини з джунглів





27.01
1. Повторити назви диких тварин та назви частин тіла
2. Пограти у гру за посиланням (скріншот результатів надіслати)
3. Читати в.5 с.63
4. Писати (Фото роботи надіслати)
27, January
Classwork




2-В - 24.01
2-Г - 25.01
1. Вивчити нові слова - тварини у джунглях

2. Прослухати аудіозапис в. 1 с.62-63, вказувати на малюнку тварин
3. Вивчити назви наступних частин тіла
4. Читати, перекладати в. 2 с.63, прочитати тексти декліька разів




20.01
1. Повторити емоції 
How are you? - I am
2. Повторити цифри 1-20
3. Пограти у гру за посиланням
4. Писати (фото вислати на перевірку)
5. Повторити in, on, uder
6. Писати (фото вислати на перевірку)




17.01
1. Повторити in, on, under, вчити пісеньку
2. Пограти у гру за посиланням
3. Вивчити
Count - рахувати
4. Вивчити цифри 1-20 НАПАМ'ЯТЬ!!!!!

5. Виконати завдання усно на використання цифр  1-20




6. Прослухати аудіозапис і намалювати на альбомному аркушу необхідну кулькусть предметів




13.01
1. Вивчити слова за допомогою пісні
in- в
on- на
under- під
2. Прослухати і визначити усно, де знаходиться кішка впр. 1 с.54
3. Виконати усно
4. Писати вправу (фото вислати на перевірку)

5. Виконати письмово вправу (Фото вислати на перевірку)


10.01- 2-В
11.01 - 2-Г
1. Повторити речення, вирази емоцій
2. Згадати питання і відповіді, задати питання, використовуючи слова-емоції, дати на питання відповіді

3. Пригадати слова та писати вправу (вислати фото роботи вчителю)
They are - Вони є...
He is - Він є...
She is - Вона є...

4. Писати вправу за зразком попередньої вправи закінчити її самостійно (фото вислати на перевірку)





23.12
1. Вивчити пісеньку S-A-N-T-A song

2. Виготовити  Christmas Card (різдвяна листівка). На титульному(зовнішньому) боці листівки за допомогою батьків написати Christmas Card , всередині - Merry Christmas and Happy New Year ! Прикрасити листівку малюнками! Фото листівки  вислати вчителю!


20.12
1. Вивчити   слова до теми Christmas


2. Спробувати вивчити пісеньку S-A-N-T-A song
red hat - червона шапка
white beard- біла борода
twinkle in his eyes- блискіт в очах
S-A-N-T-A - С-А-Н-Т-А
Santa is his name - Санта - його ім'я

 
16.12
Unit 4. We are happy
1. Вивчити
2. Пограти у гру за посиланням
3. Подивитися відео

5. Пограти у гру за посиланням
https://wordwall.net/resource/39478328
6. Писати в. 5 с.51, фото роботи вислати
16, December
Classwork




  13.12 - 2-В
14.12- 2-Г
1. Повторити слова теми In my classroom та слова this-that-these-those
2. Пограти у гру за посиланням
3. Писати вправи у зошит (фото вислати на перевірку)

4. Читати, перекладати в. 4 с.49


09.12
1. Повторити різницю this-that- these-those
2. Пограти у гру
3. Повторити слова з теми Classroom, пограти у гру
4. Вивчити правила читання буквосполучень
4. Прослухати і читати в.1 с.44
5. Прослухати і читати в.5 с.44
https://drive.google.com/file/d/1mVc8rswSlNvvKFruWmWp33X7rJfH95JD/view?usp=sharing




06.12 - 2В
07.12- 2-Г
1. Повторити різницю this-that
2. Вивчити різницю між словами these-those, прослухати аудіозапис із правилом
3. За допомогою відео подивитися різницю між словами this-that-these-those
4. Усно скласти речення за зразком: These are pens.

5. Прослухати аудіозапис до в. 1 с.43 запам'ятати питання і відповіді на них
6. Писати вправу, фото вислати на перевірку




02.12
1. Повторити слова з теми Classroom за посиланням
2. Повторити цифри 1-12
3. Повторити What time is it? - It's .... o'clock. 
4. Вивчити нові слова

5. Вивчити 
this- цей, це, ( вживаємо для предметів, що знаходяться близько)
that- той, то (вживаємо для предметів, що далеко)



6. Виконати усно, утворити речення, вживаючи This is a ... That is a..
7. Прослухати в.1 с.42 показувати на малюнки 
8. Писати вправу, фото вислати вчителю на перевірку




29.11 - 2-В
30.11 - 2-Г
1. Повторити слова з теми Classroom за посиланням
2. Повторити цифри 1-12
3. Повторити What time is it? - It's .... o'clock. 
4. Вивчити правила читання буквосополучень sh, oo та букви у в кінці слова

5. Читати в.1,4 с.41 підручника, прослухати перед цим вправи з аудоіозаписів








25.11
1. Повторити слова
2. Пограти у гру за посиланням
3. Вивчити цифри 1-12, також вивчити як вони пишуться


4. Вивчити
5. Подивится навчальне відео, запам'ятати, давати відповіді на питання What time is it?
6. Прослухати і прочитати в.4 с.40
7. Виконати усно, з'єднати малюнок годинника з реченнями в правому стовпчику
8. Писати відповіді на питання What time is it? (фото роботи вислати вчителю)



 




22.11- 2-В
23.11- 2-Г
1. Повторити


3. Прослухати в.4 с.39 і показувати нові слова на малюнку
https://drive.google.com/file/d/1uPSFi693bwGknpOVQVn3D0_h6_n8rWBo/view?usp=sharing
4. Вивчити вираз We have got ... У нас є. Потренуватися казати, що у нас є у класі
5. Писати (фото роботи вислати)


18.11
1. Згадати слова підручника с. 28
2. Виконати усно завдання
3. Повторити
4. Писати вправу

5. Писати вправу зі слайду, закінчити вправу вдома . Фото завдання вислати учителю в особисте




15.11- 2-В
16.11-2-Г
1. Повторити

2. Вивчити правила читання літери Оо в закритому і відкритому складах та буквосполучення ck




3. Прослухати і прочитати в.1 с.30
4. Прослухати в.5 с.30. Читати, перекладати.



10.11
1. Вивчити нові слова 
2. Вивчити новий вираз 
My best friend - мій найкращий (найкраща) друг (подружка)
3. Прослухати вправу 1 с.29, перейшовши за посиланням
4. Писати вправу (фото роботи вислати учителю). За прослуханим у попередній вправі спишіть речення про найкращих друзів, заповнюючи пропуски поданими зверху у вправі словами.  



08.11- 2-В
09.11 - 2-Г
1. Вивчити правила читання букв Uu, Ee


2. Прослухати з аудіозапису і читати в.2 с.27
3. Прослухати аудіозапи та читати в. 3 с.27
4. Списати в.3 с.27 у зошити(фото роботи вислати вчителю)
9, November
Homework
Ex. 3 p.27



04.11

1. Повторити слова



2. Прослухати і прочитати в.1 с.26
3. Списати у зошити вправу 2 с.26
4. Написати у зошиті про свого друга за зразком в. 5 с.26 (фото роботи надіслати учителю)
У зошиті пишемо так:

4, November
Homework
Ex.5 p.26




01.11 - 2-В
02.11- 2-Г


1. Вивчити слова з минулого уроку 



2. Пограти у гру на вживання слів I, he, she, it, we, you, they
3.Пограти у гру на вживання дієслів
4. Записати у зошит вправу
5. Дописати вправу 6 с.25. користуючись прикладом класної роботи (фото роботи вислати в особисте у вайбер).





21.10 2-В, 2-Г
1. Вивчити за допомогою відео!!!!!

3. Вивчити нові слова
4. Слухати вірш  в. 1 с.24 
5. Писати

6. Домашнє завдання (ФОТО ВИКОНАНОГО ЗАВДАННЯ ВИСЛАТИ ВЧИТЕЛЮ)
Списати речення, вставляючи у пропуски необхідні слова




14.10
1. Повторити членів родини
2. Повторити професії
doctor- лікар
vet- ветеринар
photographer- фотограф
teacher- вчитель
3. Вивчити
He- він
She - вона
He is a doctor- Він- лікар.
She is teacher.- Вона- вчителька.
4. Писати в. 1 с.22
5. Читати в. 6 с.23
6. Виконати завдання 




12.10
1. Продовжувати вчити назви членів родини та професій (минулий урок)
2. Писати вправу за посилання

07.10
1. Читати с. 18 повністю
2. Повторити слова- члени родини
mother (mum) - мати (мама)
father (dad) - тато (татусь)
sister - сестра
brother- брат
grandfather (granddad)- дідусь
grandmother (granma, granny)- бабуся
3. Вивчити
aunt- тітка
uncle- дядько
cousin- двоюрідний брат\двоюрідна сестра
doctor- лікар
vet- ветеринар
photographer- фотограф
teacher- вчитель
4. Дивитися відео і повторювати назви чденів родини





04.10- 2-В
05.10 - 2-Г

1. Повторити 
at work
at school
at home
I don't know
Do you like... ? 
Yes, I do.
No, I don't.
2. Запам'ятати, як читаються голосні -a та -i у відкритому складі за допомогою відео
3. Читати в.1,2,4 с.18 за допомогою аудіозаписів

30.09
1. Читати в. 1 с. 15
2. Вивчити 

3. Слухати в. 1 с.17
4. Писати вправу
30, September
Classwork





27.09
1. Повторити
2. Вивчити
Where is your house? - Де твій будинок?
My house is in Green Street - Мій будинок на вулиці Зеленій (спочатку йде назва вулиці, потім саме слово "вулиця")
4. Слухати в. 4 с.16 




23.09
1. Вивчити
2. Читати с. 15. За посиланням нижче ви знайдите, як читаються слова 

3. Завдання для опрацювання вдома 





2-В - 20.09
2-Г -21.09
1. Повторити слова теми "Родина"


2. Слухати, показувати і повторювати аудіозапис за посиланням впр.1 с.12

3. Вивчити новий вираз 
My surname is - Моє прізвище - 

4. Повторити, як утворюється множина 
a boy - boys
АЛЕ! a child (дитина)- children (діти)

5. Виконати усно в.4 с.13 - подивитися на  малюнок і назвати

6. Намалювати свою родину і сказати, хто де

7.  Написати в зошиті
20, September
Homework
My name is ...
My surname is ...




2-В, 2-Г - 16.09


1. Повторити за допомогою пісні питання 
- How are you? - Як твої справи?
- I am fine-Все добре
- I am OK - Все ОК
- I am happy - Я щасливий
- I am sad. - Я - сумний

2. Повторити кольори
3.  Виконтати усно в.1-2 с.10, з'єднати букву і назву тварини
4. Читати в. 3 с.11 (домашнє завдання)
5. Писати в зошиті вправу. (домашнє завдання) Дати відповіді на питання: Yes, it is. або No, it is not 
Дата у зошиті:
16, September
Classwork
Ex.2 p.8








2-в - 13.09
2-г - 14.09
Відеозапис уроку 2-г 14.09

1. Повторити назви кольорів

2. Виконати усно в. 1 с.9, назвати кольори, які ти бачиш
3. Перейти за посиланням і пограти згадуючи назви кольорів
4. Вивчити та заспівати пісеньку про алфавіт
5. Перейти за посиланням і згадати англійський алфавіт
6. Вивчити:
- Is it ...? - Це ... ?
- Yes it is . - Так.
No, it is not.  - Ні.
7. Завести зошит у косу лінію








2-В, 2-Г - 09.09
Відеозапис уроку 2Г

1. Повторити назви шкільних речей за допомогою презентації
2. Повторити цифри 1-10
3. Повторити,як утворюється множина
a book- books
a pen- pens
a pencil-case- pencil-cases
4. Вивчити букви!


2-В - 02.09
2-г - 07.09
1. Повторити алфавіт за допомогою відео
2. Повторити діалог-знайомство:
- Hello! I am... Nice to meet you.
- Hello! I am ... Nice to meet you, too.
- How are you?
- I am OK.
3. За посиланням ви знайдете підручник з англійської мови 










































14.12
1. Згадай ще раз, що значить What's your name? How old are you? за допомогою відео попереднього уроку

2. Згадай цифри 1-10. Передивись відео


3. Виконай WB ст. 11




09.12
1. Передивись відео


2. Перепиши речення у зошит та закінчи їх інформацією про себе
My name is...
My surname is ... 
I am ... 

3. А тепер читай уголос те, що переписав у зошит!




07.12

1. ЧИТАННЯ ГОЛОСНИХ

В англійській мові усі слова як і в українській діляться на склади. Слова поділяються за принципом поділу в українській мові.

Наприклад. name – na|me ( в англійській мові)

                    мама – ма|ма (в українській мові)

Склади бувають двох типів: закриті (man, an) та відкриті (my, fly, ca|ke).

Залежно від типу складу голосні в англійській мові читаються по різному.

Таблиця читання голосних літер у закритому складі.

Літери


ЛітериНазва літери українською мовоюЗакритий складукр. мовою
aей[æ]е

iай[ı]і
oоу[o]о
uю[Λ]а[
yвай[i]і

Наприклад:             

Читання слів
Закритий складукр. мовою
catкет
tenтен
bigбіг
notнот
2. Читайте вголос за правилами
Cap, pen, bed, ten, not, spot, lot, bad, rat, sit, send, test, pit, in, send, spell, tin, less, ban, mad, fat, Sam, land, did, fit, sat, pet, tin, slip, sad, glad, bag, jam, gap, lag, can, kin, Jim, Jack, yes, ink, cup, run, cod, spin, not, doll, hop, hot, bank, rank, spin, up, us, bus, bun, cut, fun, vet, well, but, nut.

3. Читати впр.3 ст. 15








































УРОК 2


1. Щоб згадати слова з теми "Body", пропоную вам пограти у цікаву гру, натиснувши на посилання нижче. Виконай тест до 20.05


2. Ознайомтесь з тим, як читаються буква g, буквосполучення ph, ou, ow.
Букву g читають як [d͡ʒ] /
Буквосполучення ph - / f /
Буквосполучення ow, ou - /au/

 Більш детальніше про правила читання цих звуків дізнаєтесь, відкривши підручник на стор. 68. Подивіться на впр.1 детально, потім перейдіть за посиланням нижче та прослухайте слова з вправи. Потім прочитайте слова вголос.


3. А тепер нам слід згадати слово have got = мати 
Це слово нам допоможе в описі частин тіла. 
Запам'ятайте, як змінюється слово have got!!!
I have got -  У мене є                               He has got - У нього є
You have got - У тебе (у вас) є                She has got - У неї є
We gave got - У нас є                               It has got - У нього (неї)                                                                                     є (річ іде,                                                                          коли ми описуємо тварин)
They have got - У них є                                                            

Подивіться відео і запам'ятайте вживання have got




4. А тепер подивіться на вправу 4 с.68 та прослухайте її з аудіозапису


5. Читайте вголос впр.4 с.68 та намагайтесь зрозуміти, про що йдеться в тексті.

6. Виконайте завдання, перейшовши за посиланням. 
Перше завдання: перетягніть слово у пусту клітинку
Друге: прослухайте і натисніть правильний варіант
В кінці натисніть слово FINISH


https://www.liveworksheets.com/yg158pu

Коли натиснете FINISH, то у віконці за допомогою батьків заповніть дані да відішліть на мою почту stesenkoirina8@gmail.com
Не лякайтесь. Форму можна заповнювати українською
Незнайомі слова:
Full name -повне ім'я
Level\group- рівень (клас)
School subject - шкільний предмет



УРОК 1
1. Ознайомтесь, будь ласка з новими словами з теми "Моє тіло" та намагайтесь їх вивчити

Нажміть на відео!


2.  Відкрийте підручники на сторінці 66 вашого підручника, подивіться на нові слова та прослухайте та показуйте їх, перейшовши за посиланням


3. Виконайте наступні завдання 





Якщо у вас є вдома можливість, роздрукуйте завдання на окремих аркушах, нехай дитина зробить їх письмово на ксероксах.
Але, якщо у вас нема такої можливості, то перше та друге завдання дитина може виконати в звичайному зошиті, записавши необхідні завдання з вправ. Третє завдання можна виконати усно. Четверте завдання також можна виконати письмово в зошиті (наприклад, 1- hair)




Комментариев нет:

Отправить комментарий