НАВЧАЄМОСЬ ДИСТАНЦІЙНО 5-б КЛАС


УВАГА!!!!
УСІ ПОСИЛАННЯ ВИДАЛЕНІ!

ЧАС, ВІДВЕДЕНИЙ НА ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ, НА ЖАЛЬ, ВИЙШОВ!

WRITING. READING

Перейдіть за посиланням, виконайте тест (процедура проходження схожа на попередню контрольну роботу, все робиться онлайн, а потім відсилається мені автоматично). Посилання відкрите до 18.05 до 10.00

https://www.liveworksheets.com/c?a=s&g=5th%20form&s=English&t=dmmse816sp&mn=nz&l=zf&i=uzscon&r=du


Цей тест складається з 2 частин, перша-завдання з письма+граматика, друга- завдання з читання. Максимальна оцінка за читання -12 балів, за письмо+граматика - також 12 балів.

Завдання з Writing
1. Читайте тексти, а потім доповніть речення до тексту, надрукувавши відповідну інформацію
2. Прочитайте і оберіть (натискаєте в прямокутнику стрілочку і обираєте один із запропонованих варіантів)

Завдання з Grammar
1. Подивіться на малюнки . Біля кожного малюнка є прямокутник, потрібно обрати (hate (ненавидіти)\love або like). А над малюнками- словосполучення з теми "Хобі". Їх слід перетягти на віповідне місце (лінію)у реченні, яке починається з слів 
I hate\love 
___наприклад, playing in the school band___
ДІТИ!!! БУДЬТЕ УВАЖНИМИ. УЖЕ ТРИ УЧНЯ ВИКОНАЛИ ЦЕ ЗАВДАННЯ НЕ ДО КІНЦЯ. НЕ ЗАБУВАЙТЕ ПЕРЕТЯГТИ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ (ТІ, ЩО НАД МАЛЮНКАМИ), НА ВІДПОВІДНЕ МІСЦЕ У РЕЧЕННІ!!!
2. Подивіться на малюнки . Біля кожного малюнка є прямокутник, потрібно обрати true \ false

Завдання з Reading
1. Подивіться на малюнки. Під кожним малюнком є підпис. Прочитайте його. Потім після малюнків є речення. Слід їх прочитати також, зрозуміти, а потім перетягти відповідні слова з малюнків на пусте місце біля відповідного речення. (Будьие уважні, один варіант зайвий)
2. Прочитайте питання. Оберіть відповідь, натискаючи на стрілочку у прямокутнику. 



LISTENING


Увага!!!! Посилання на контрольне аудіювання вже заблоковані!!!

1. Завдання 1.

Натисніть на посилання нижче. Виконайте тестові завдання, але перед цим потрібно подивитись коротеньке відео, яке також знаходиться за цим посиланням. Після того, як закінчете завдання, натисніть FINISH, з'явится віконце, де вам потрібно надрукувати (!!!!) власне ім'я та прізвища (увага!!! не свій нік). Якщо  не буде прізвища- робота не буде зарахована. Потім натисніть Send. На виконання відведено максимум 25 хв. (МАКСИМАЛЬНО 6 БАЛІВ)


2. Завдання 2

 Натисніть на посилання. У цьому завданні вам потрібно заповнити пропуски словами з теми "Погода". Але перед кожним реченням вам потрібно натиснути на маленький мікрофончик поруч і послухати, яке слово потрібно надрукувати. Наприкінці ви робите те саме, що і в першому завданні (див. Завдання 1). На це завдання також максимум 25 хв. (МАКСИМАЛЬНО 6 БАЛІВ)


УВАГА!!!ЯКЩО ЗРОБЛЕНІ ПРАВИЛЬНО ЗАВДАННЯ ЗА ДВОМА ПОСИЛАННЯМИ - ДИТИНА ОТРИМУЄ 12 БАЛІВ ЗА АУДІЮВАННЯ

LESSON 5
WEATHER IN DIFFERENT COUNTRIES

1.  Натисніть на посилання та розгадайте Weather Quiz (термін виконання до 25.05)


2. Аудіювання. Listening
 2.1 Ознайомлення зі словами
different- різний
climate - клімат
sunbathe - загоряти
freezing - крижаний
frosty - морозний
various - різний
heavily - сильно
outside - зовні
 board game - настільна гра

2.2 Прослухайте двічі текст, перейшовши за посиланням


2.3 Виконайте тест, перейшовши за посиланням ( термін виконання до 25.05)


3. Пограйте у гру "Проткни повітряну кульку", натиснувши на посилання


4. Текст впр. 3 с.146 читати,  перекладати. Дати письмові відповіді на питання після тексту в зошиті.



LESSON 4
WEATHER REPORT

1. Ознайомтесь з новими словами та їхньою вимовою с. 142, 143, вивчіть їх. 
the North - Північ
the South - Південь
the East - Схід
the West - Захід
weather forecast - прогноз погоди (про те, що буде)
weather report - метеорологічне зведення (про те, яка погода є або була)
Europe |ˈjʊərəp|- Європа
temperature|ˈtɛmp(ə)rətʃə| - температура
Rome |rəʊm|- Рим
degrees centigrade - градусів по Цельсію
to expect - очикувати 
to report - доповідати

2. Прочитайте ретельно тексти впр.1в с. 142 та впр. 3а с. 143

3. Виконайте тести, відкривши посилання join.naurok.ua

 Код доступу 918021







03.04

Нова тема "Weather Mix"


1. Напишіть диктант, утворюючи від наступних дієслів Past Simple! Сподіваюсь, ви будете працювати по совісті і не буде підглядувати у таблицю 😂😂😂

take-                                                       make - 
sing -                                                      read - 
do-                                                          get - 
have -                                                      go - 
be -                                                          eat  - 
buy -                                                        bring -     

2. Вивчайте слова за темою "Weather". Деякі з них для вас давно відомі, деякі нові





Невідомі слова з підручника
wet - вологий
fog (foggy) - туман (туманний)
chilly - зимно (зябко)
НАГАДУЮ! Питання "Яка сьогодні погода?"  звучить наступним чином:
What is the weather like today?
It is ... today.
3. впр.2 с.140 письмово (фото вислати)
4. впр. 3 с.141 письмово (фото вислати)
5. WB впр. 1,2 с.72 (фото)
  



02.04

Продовжуємо працювати над вживанням 

Past Simple!


1. Працюємо за підручником! впр.4 с.126 письмово. Вставте у пропуски did або didn't, не забувайте звертати увагу, чи це заперечне чи питальне речення(фото вислати)

Дата:
Thursday, the second of April
Classwork

2. впр.5 с.127 письмово (фото). Утворіть заперечні речення від розповідних у Past Simple (звертайте увагу на те, що заперчні речення утворюються за допомогою did та неозначеної форми дієслова.

3. WB впр.13 с.70
4. WB впр.15 с.71

5. Вивчити Past Simple наступних ПІДКРЕСЛЕНИХ неправильних дієслів!!!!!!!!!!!




31.03

Сьогодні згадуємо Past Simple!!!

1. Щоб згадати назви свят англійською мовою та традиції їх святкування пропоную зайти за посиланням та пограти у гру “Who wants to be a millionaire?”




2. Пропоную вам вивчити презентацію, яку я вам приготувала за темою "Past Simple", яка нагадає вам цю граматичну тему, яку ми вивчали ще в молодших класах. Хто не пам'ятає, той має можливість заново вивчити тему за допомоги цієї чудової презентації 😊

3. Три останні слайди з завданнями по граматиці (14, 15,16) виконати в зошитах (фото вислати на вайбер)
Дата:
Tuesday, the thirty-first of March
Classwork

4. Згадай за таблицею  Remember! на стор.125 підручника вживання дієслова to be у Past Simple

5. впр.1 с.125 письмово (фото вислати)


























Комментариев нет:

Отправить комментарий