УВАГА!!!!
УСІ ПОСИЛАННЯ ВИДАЛЕНІ!
ЧАС, ВІДВЕДЕНИЙ НА ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ, НА ЖАЛЬ, ВИЙШОВ!
WRITING. READING
Перейдіть за посиланням, виконайте завдання, все робиться онлайн, а потім відсилається мені автоматично).
Не хвилюйтесь, якщо вам автоматично виставляється не та оцінка, на яку ви не розраховуваєте! Кожну роботу я буду ретельно сама перевіряти, і не буду звертати увагу на виставлені машиною оцінки!!!!!
LISTENING
УСІ ПОСИЛАННЯ ВИДАЛЕНІ!
ЧАС, ВІДВЕДЕНИЙ НА ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ, НА ЖАЛЬ, ВИЙШОВ!
WRITING. READING
Перейдіть за посиланням, виконайте завдання, все робиться онлайн, а потім відсилається мені автоматично).
Не хвилюйтесь, якщо вам автоматично виставляється не та оцінка, на яку ви не розраховуваєте! Кожну роботу я буду ретельно сама перевіряти, і не буду звертати увагу на виставлені машиною оцінки!!!!!
Цей тест складається з 2 частин, перша-завдання з читання, друга - завдання з письма Максимальна оцінка за читання -12 балів, за письмо - також 12 балів.
Завдання 1
Reading
Перейдіть за посиланням, прочитайте уважно текст і виконайте онлайн-тести зразу після тексту, обираючи віповідну клітинку біля правильної букви ( в пустій клітинці надрукуйте правильний варіант, тільки англійською мовою, наприклад a,b,c). В кінці завдання є слово Finish, натискаєте на нього, випливає віконце, де ви друкуєте своє ім'я (УВАГА!!! НЕ НІК). Справжнє ім'я повинно бути написаним! і робота відсилається мені.
Завдання 2
Writing
Перейдіть за посиланням нижче виконайте завдання. Зверніть увагу!!!!! В цій контрольній буде ДВА посилання!! Тобто, виконуєте обидва!!! Процедура проходження схожа на попереднє задання 1. Виконуєте завдання онлайн. Завдання знайомі, оскільки ми багато часу присвятили вивченню теми "Shops". В кінці роботи не забудьте натиснути Finish, надрукувати своє ім'я і відіслати мені.
1) Посилання
2) Посилання
LISTENING
Увага!!!! Посилання на контрольне аудіювання буде відкрите 2 доби. (до 14.05 17.00) Потім воно буде заблоковане, ви не зможете ним користуватись. А тому виконайте аудіювання у зазначений вище строк!!!!
1. Прослухайте текст, перейшовши за посиланням. Прослухайте якомога більше разів, зробіть нотатки на чернетці.
2. ДІТИ!!! УВАГА!!! Спочатку слухаємо текст з першого завдання, а потім переходимио до виконання тесту онлайн!!!! Текст можна прослуховувати стілки разів, скільки забажаєте. Але у вас буде лише ОДНА спроба виконати тест!!! Виконайте завдання тесту, перейшовши на join.naurok.ua за кодом 770043.
У вас буде лише одна спроба пройти тест, діє також часове обмеження - ви маєте лише одну годину на виконання тесту. Будьте уважні, підписуйте свою роботу РЕАЛЬНИМ ІМЕНЕМ. В іншому випадку, робота буде анульована. (12 балів за правильне виконання тесту)
LESSON 5
1. Play the game and remember all the countries and nationakities you know. Click on the link
2. Open your books Ex. 1 p.160. Усно визначити, в яких містах знаходяться ці пам'ятки.
3. Reading. Пропоную вам прочитати текст про Лондон, надзвичайно цікавий, але й важкий.
3.1 Vocabulary (слова до тексту)
monarchy- монархія
Buckingham Palace- Букінгемський палац
Houses of Parliament- Палати Парламенту
Clock Tower- Годинникова вежа
British government- британський уряд
Trafalgar Square- Трафальгарська площа
National Gallery- Національна галерея
Admiral Nelson's Column- Колонна адмірала Нельсона
The Tower of London- Лондонський Тауер
past- минуле
royal- королівський
prison- в'язниця
the Crown Jewels- Коштовності Корони
Winsdor Castle- Вінздорський замок
St Paul's Cathedral- Собор святого Павла
church- церква
Westminster Abbey- Вестмінстерське аббатство
to be crowned- бути коронованим
to be buried- бути похованим
3.2 Read the text Ex.1b p.161-162. Але перед тим, як прочитати текст, пропоную вам прослухати його з аудіозапису і зрозуміти, як читаються ці нові слова. Примітка! Аудіозапис починається з третього абзацу.
3.3 !!!!! Прочитайте текст уважно декілька разів вголос! Зрозумійте, про що йдеться у ньому, перекладіть за допомогою батьків або словнику його найважчі моменти!!! Увага! Письмовий переклад НЕ потрібний.
4. Відпочиньте та подивіться відео про Лондон
5. Пройдіть невеличкий тест за темою, перейшовши за посиланням
LESSON 4
Countries and nationalities
quizizz.com/join?gc=023848
LESSON 3. 03.04
1. New Vocabulary. Please learn new words.
Транскрипцію до слів ви знайдете на стор. 154
carriage- 1.вагон 2. екіпаж
flight- політ
passenger- пасажир
platform- платформа
return- повертатися
single- одномісний, в одну сторону (про квиток)
travel on business- подоружувати по справах
travel for pleasure- подорожувати заради задоволення
2. Read the text Ex.1 pp 153-154 and do the task Ex 2 p.154 (written)
3. Open your books on pp. 157-158 Ex 1-2.
Tут ви знайдете тему "Countries and nationalities".
Вам потрібно згадати назви країн та національностей, що вивчались у молодших класах, та познайомитись з новими, та вивчити їх.
Усі назви країн та національностей можна дізнатись, натиснувши на посилання
Запам'ятайте!!! Усі країни та національності в англійській мові пишуться з великої літери!!!! Назви національностей співпадають з назвами мов!
4. Вивчивши завчасно тему "Countries and Nationalities" , тепер ви можете перевірити свої знання, погравщи у гру за посиланням нижче. Вам потрібно вписати правильну відповідь, щоб преходити від одного питання до іншого. Удачи!
(Пройти гру слід до 01.05)
LESSON 3. 03.04
Listening. Аудіювання
1. Do the puzzle clicking the link. Зробити скріншоти і вислати вже виконаним
2. Аудіювання впр. 1 с.148
а) NEW VOCABULARY
JOURNEY- ПОДОРОЖ
SAILOR- МОРЯК
DANGEROUS- НЕБЕЗПЕЧНИЙ
ENJOYABLE- ПРИЯТНИЙ
TIRING-СТОМЛЮВАЛЬНИЙ
SAFE- БЕЗПЕЧНИЙ
TROUBLSOME- ТЕ, ЩО ЗАВДАЄ КЛОПОТУ
в) Answer the question впр.1а) с.148 усно
с) Listen to the text twice (двічі)
Зайдіть за посиланнім, щоб прослухати аудіозапис
d) впр. 1с) с.148 письмово в ключах
3. впр.1 с.150 письмово
Потрібно письмо зазначити, в чому переваги та недоліки видів транспорту, користуючись словамм з Wowd-Map та структурою (3 речення):
I like travelling ... . But sometimes it is... because ...
Наприклад: I like travelling by plane. But sometimes it is dangerous because planes often crash last time.
LESSON 2. 01.04
TRAVELLING
1. Play the game "Means of the transport" clicking the link. Зробити скріншоти і вислати вже виконаним
2. NEW VOCABULARY: (вивчити)
advantage - перевага
airhostess- стюардеса
cart- кошик
check-in desk- стіл реєстрації
disadvantage- недолік
suitcase- валіза
arrange- домовитись, влаштувати
arrive- прибувати
book a ticket- замовляти квиток
get on a trip- вирушати у подорож
3. впр.1 с.144 - читати, перекладати усно
4. Доповніть речення за текстом:
a) If you are fond of travelling you can ...
b) ... to meet people at their own homes.
c) People travel ...
d) People should ...
e) ... where you can get ...
f) People shouldn't forget to take ...
5. WB впр.3,4 с.58-59
LESSON 1. 30.03
TRAVELLING.
MEANS OF THE TRANSPORT
1. Today we're going to start the new topic "Travelling". But before please click the link to play gaan interesting game "Food and Packaging" (зайдіть за посиланням. З'єднайте слово с малюнком) Зробити скріншоти і вислати вже виконаним
2. Let's watch the video about the means of the transport which we can use to travel.
MEANS OF THE TRANSPORT:
SPACESHIP - КОСМІЧНИЙ КОРАБЕЛЬ
REMEMBER!!!!!!!!!!!!!!! ЗАПАМ'ЯТАЙТЕ!!!!
Якщр вам потрібно сказати подоружувати НА, це буде звучати BY!!!
АЛЕ! Якщо потрібно сказати ПІШКОМ, це буде - ON FOOT
!!! What kind of travelling do you like? - Який засіб подорожування ти любиш?
I like travelling by ... - Я люблю подорожувати на...
3. впр.1 с.142 усно
4. впр.2 с.143 - Запам'ятай!
get into a car\a taxi - сісти у машину, таксі
get out off a car\a taxi - вийти з машини, таксі
get on a bus\a train - сісти в автобус, на потяг
get off a bus\a train - вийти з автобусу, потяга
take a taxi - взяти таксі
catch a train - встигнути на потяг
miss a plane - пропустити (не встигнути) потяг
5. впр.3 с.143 письмово
6. впр.4 с.144 письмово
7. WB впр.1 с.58
Комментариев нет:
Отправить комментарий