НАВЧАЄМОСЬ ДИСТАНЦІЙНО 3 КЛАС



Любі учні! На цій сторінці ви знайдите матеріали та завдання для виконання, а також відеозаписи уроків

ІІ- семестр

Unit 6
Hello, spring!

29.05
Виконати завдання за посиланням https://learningapps.org/19316699

26.06
1. Виконати завдання на повторення теми Seasons and Weather

25.05
Повторити тему Seasons and Weather, виконати завдання

22.05
Пройти тестування за вивченою темою. Зайдіть на сайт join.naurok.ua, введіть код доступу та своє ім'я. 
Код доступу 4552609




19.05
1. Повторити пори року і назви місяців. Виконати усно завдання, розташувати місяці у відповідні пори року
2. Виконати усно в. 1 с.125
3. Прочитати і з'єднати з відповідним малюнком

4. Списати речення вправи, вставляючи у пропуски There is\There are

5. Написати про свою улюблену пору року



18.05
1. Читати і перекладати в. 1 с.124
2. Писати


15.05
1.Повторити слова теми Easter
2. Писати вправу

3. Писати

4. Домашнє завдання: намалювати подібну привітальну листівку до Великодня і підписати її, як на малюнку нижче



12.05
1. Повторити назви порів року та місяці
2. Вивчити слова теми Easter
3. Читати тексти про традиції святкування Великодня в Англії
Pray - молитися
celebrate-святкувати
holiday- свято
Easter eggs hunt-Полювання на великодні яйця
hide- ховати
look for- шукати
give thanks- дякувати


4. Читати лист в. 2 с.122
5. Виконати усно тест

6. Обрати усно, що роблять люди в Україні, а потім в Англії на Великдень


7. Домашнє завдання : Скласти зі слів речення




11.05
1. Писати про осінь в. 1 с. 121
Thursday, the eleventh of May
Homework
2. Писати про весну, заповнюючи пропуски в тексті

08.05
1. Повторити назви місяців за посиланням
2. Вивчити питання та відповідь на нього
When is your birthday? - It is in....
3. Писати вправу
4. Вивчити питання та відповідь на нього
How many days are there in a week? - There are 7 days in a week.
5. Домашнє завдання:

05.05
1. Повторити назви пір року та місяців
2. Вивчити вираз there is \ there are (є)

3. Писати вправу

4. Вивчити нові слова

5. Домашнє завдання





04.04
1. Повторити місяці та виконати завдання за посиланням 
2. Писати вправу у зошит обираючи в реченні правильний варіант



01.05
1. Повторити слова теми "Погода"
2. Вивчити назви місяців
the month-місяць
the year- рік
12 months of the year - 12 місяців року

3. Розшифрувати назви місяців усно
4. Слухати, читати в. 2 с.118-119
5. Підставити у діалоги необхідні слова з теми "Погода" усно
6. Домашнє завдання: списати текст, вставити за змістом слова




28.04
1. Вивчити вірш в.3 с.117
2. Повторити слова теми "Погода"
3. Вивчити назви пір року
3. Писати в.1-2 с.117
4. Домашнє завдання


27.04
Слухати, читати, вивчити за бажанням вірш в. 3 с.117




24.04
1. Повторити слова теми
2. Читати в. 3 с.116
3. Писати вправу
4. Вчитися усно описувати погоду



5. Домашнє завдання:




21.04
1. Вивчити нові слова
3. Усно скласти речення про погоду
4. Домашнє завдання 





It was yesterday

20.04
Виконати письмово контрольну роботу

Thursday, the twentieth of April 
Diagnostic test



17.04
1. Повторити минулий час дієслова to be - was\were
Скласти усно речення, користуючись малюнком
2. Скласти подібні питання і відповіді в. 3 с.115, користуючись малюнком усно

3. Писати класну роботу. Утворити заперечні речення від розповідних у минулому простому часі

4. Домашнє завдання: Зробити постер "My last weekend" (на альбомному аркуші паперу намалювати свої минули вихідні і підписати під малюнками, що робив на вихідних)





14.04
1. Повторити, як утворюється Past Simple та неправильні дієслова
2. Писати в. 1 с.113
Написати речення про учорашній день Кейт, спираючись на зразок
Kate helped mum to cook breakfast at 8.
Kate did the washing up at 10.30
3. Прочитати речення в. 2 с.113-114 і з'єднати з малюнками
4. Домашнє завдання. Записати про учорашній день Джейн за зразком класної роботи


13.04
1. Читати, перекладати в. 1 с.112
Незнайомі слова:
wake up (прокидатися) - woke up
run (бігти)- ran
want- хотіти
say (сказати) - said
circus - цирк
yard- подвір'я
2. Писати вправу
Thursday, the thirteenth of April
Homework


10.04
1. Повторити Past Simple і питальні слова
2. Списати приклад письмового твору про вихідні друга\подруги
Monday, the tenth of April
Classwork

3. Домашнє завдання: написати твір про вихідні свого друга\подруги за зразком класної роботи


07.04
1. Повторити Past Simple, повторити неправильні дієслова у минулому часі
2. Переписати у зошит і вивчити питальні слова

3. Переписати і вивчити, як будуються спеціальні питання, які починаються з питальних слів 
На такі питання завжди даємо повні відповіді
4. Читати, перекладати в. 1 с.110
5. Писати
6. Домашнє завдання







06.04
1. Повторити Past Simple
2. Писати в.3 с.110

03.04 
1. Повторити Past Simple
2. Виконати завдання онлайн
https://wordwall.net/resource/54759461
3. Писати в. 4 с.109. Прочитати план Ніка і написати, що він вже зробив учора
4. Написати, що ти робив(ла) учора

5. Домашнє завдання: 
Прочитати речення, скласти з нього питання і дібрати коротку відповідь





31.03
1. Повторити правила утворення Past Simple та вивчені неправильні дієслова
2. Виконати завдання, повторивши теперішній і минулий часи
3. Переписати в зошит і вивчити наступні неправильні дієслова
4. Читати і запам'ятати, як утворюються речення у минулому часі з новими неправильними дієсловами

5. Читати і перекладати в. 3 с.108
6. Домашнє завдання: Вивчити НАПАМ'ЯТЬ таблицю неправильних дієслів (у першу чергу ті дієслова, які вивчалися протягом трьох останніх уроків)
Be, blow, bring,  buy, come, do, go, have, learn, make, see, take, write.

Додатково! Наступна пісня є дуже гарною допомогою при вивченні неправильних дієслів. Пропоную вам регулярно її продивлятися і запам'ятовувати усі згадані там дієслова






30.03
1. Читати діалог в.1 с.105
2. Писати вправу 

27.03
1. Повторити минулий простий час
2. Вивчити! Є неправильні дієслова, які слід запам'ятати в минулому часі

3. Вивчити правила утворення заперечного і питального речень у минулому простому часі з неправильноми дієсловами
Якщо у реченні є допоміжне дієслово did (didn't), наступне після нього дієслово пишемо без змін, у початковій формі
4. Дописати класну роботу. З розповідного речення утворити заперечне і питальне

5. Домашнє завдання. Записати коротко у зошит. Наприклад: 1в, 2с...



17.03
1. Повторити Past Simple
2. Вивчити короткі відповіді на питання Did you... ?
3. Читати, перекладати в. 1 с.103
4. Писати класну роботу

5. Писати домашнє завдання в. 2 с.103, написати речення у запереченні




16.03
1. Повторити, як утворюється минулий простий час у заперечних і питальних реченнях (див.минулий урок)
2. Утворити від розповідного речення заперечне і питальне і записати у зошит
Thursday,  the sixteenth of March
Homework


13.03
1. Повторити утворення минулого простого часу правильних дієслів
2. Запам'ятати, як утворюється питальне і заперечне речення у минулому простому часі

3. Писати в. 2 с.101
Monday, the thirtheenth 0f march
Classwork
4. Домашнє завдання: писати вправи



10.03
1. Вчити правила утворення минулого простого часу для правильних дієслів
2. Писати в. 3 с.99
Friday, the tenth of March
Classwork


09.03
1. Передивитися відео, запам'ятати правило утворення минулого простого часу для правильних дієслів у стверджувальному (розповідному ) реченні
2. Виконати усно, розташувати дієслова  взалежності від того, в якому часі вони написані (в теперишньому чи минолому)
3. Читати в. 2 с.98
4. Писати 

5. Домашнє завдання
Написати, що робила Кейт учора, користуючись її планом та зразком




06.03
1.  Повторити Минулий простий час дієслова to be
2. Читати, перекладати в. 1 с.96
3. Вивчити напам'ять різницю між теперішнім і минулим часами для дієслова to be

4. Прочитати текст в. 2 с.96, переписати в зошит, вживаючи замість теперішнього простого часу минулий простий

5. Домашнє завдання
Вправа 2 - виписати правильні речення
Вправа 3 - дати відповіді на питання




03.03
1. Повторити Минулий простий час дієслова to be 
2. Пройти інтерактивну гру на повторення теми
3. Вивчити правила утворення заперечного і питального речення з дієсловом to be у Past Simple

4. Писати класну роботу

5. Домашнє завдання. Писати питання і короткі відповіді до них за вивченими правилами



02.03
1. Повторити Минулий простий час дієслова to be
2. Читати, перекладати в. 2 с. 93
3. Писати вправу




27.02
1. Вивчити назву Past Simple- Минулий простий час
2. Вивчити , як змінюється дієслово to be у Past Simple . Повторити його вживання у Present Simple(у теперішньому простому часі)
3. Вивчити нові слова та вирази , прослухати аудіозапис діалога в. 1 с.92, прочитати діалог

4. Писати класну роботу 
5. Домашнє завдання: писати в. 3 с.93



24.02
Діагностувальна робота з теми Day by Day
У зошит запишіть наступне:
Friday, the twenty-fourth of February
Diagnostic Test


23.02
1. Повторити назви продуктів та a\an, some
2. Писати вправи ( першу вправу написати повністю, другу можна скорочено (наприклад, 1в, 2а)
Thursday, the twenty-third of February
Homework



20.02
Запам'ятати, що ці слова в реченні пишуться на другому місці
2. Виконати вправу усно, розподілити у стовпчики речення
3. Читати в. 1 с.85
4. Домашнє завдання
1. З'єднай і запиши у зошит словосполучення
2. Склади і запиши речення, використовуючи нові слова always, usually, sometimes, never




17.02
1. Вивчити нові слова
2. Запам'ятати, що в реченні always стоїть завжди на другому місці
3. Читати в. 2 с.83
4. Вивчити Present Simple . Теперішній простий час
Це час, коли дія відбувається постійно, регулярно.
Дієслово у теперішньому простому часі у розповідному реченні не змінюється. Виняток, якщо передед дієсловом стоять he\she\it. Тоді до дієслова додаємо закінчення -(e)s
5. Писати в. 3 с.84
6. Домашнє завдання. Писати речення, правильно змінюючи дієслово help відповідно вивчених правил




13.02
1. Повторити слова та словосполучення  теми Food\Meals
2. Потренуватися вживати слова a\an, some з назвами продуктів, які рахуються і які не рахуються, виконавши завдання за посиланням 
3. Писати 
4. Писати
5. Домашнє завдання. Написати у 2 стовпчика по 5 речень, що ти любиш їсти (I like), та що не любиш (I don't like)




10.02
1. Повторити слова теми Food за посиланням
2. Потренуватися усно вживати слова a\an, some з назвами продуктів, які рахуються і які не рахуються
3. Писати класну роботу
4. Писати вправу, що ви їсте на сніданок\обід\вечерю
Приклад: I eat  eggs for breakfast

5. Домашнє завдання писати. вставити у пропуски відповідні слова  a\an, some



09.02
1. Писати діалоги в. 1 с.82 за зразком
Thursady, the ninth of Febriary
Classwork
1) - A cup of tea?
- Yes, please.
2)  - Some salt?
- No, thanks
2. Виконати усно в. 2 с.82
Назвати усі продукти, вживши перед ними a\an,some

06.02
1. Згадати слова теми "Овочі та фрукти, погравши у гру
2. Вивчити слова, виділені голубим кольором та їхній переклад

4. ЗАПАМ'ЯТАТИ!
В англійській мові є іменники, які можна порахувати. Перед такими іменниками в однині ставимо неозначений артикль a\an
Артикль а ставимо перед іменниками, що починаються з приголосного звука: a banana
Артикль an вживаємо перед іменниками, які починаються з голосного звука: an orange
Є іменники, які не можна порахувати. Перед такими словами ставлять слово some: some porridge, some pizza
5. Прочитати в.2 с.81
6. Писати міні-діалоги за зразком класної роботи, не забуваючи про вживання a\an, some






03.02 
1. Повторити назви овочів та фруктів, пограти у гру 
2. Вивчити нові вирази
Pass me some...- Передай мені (трохи)...
Here you are- Ось, будь ласка.
Enjoy your meal- Смачного
3. Читати, перекладати в. 1 с.80
4. Потренуватися усно вживати нові вирази, користуючись малюнком

5. Писати вправу. Вставити у пропуски необхідні пропущені репліки , записати діалоги у зошит
Friday, the third of February
Homework



02.02
1. Вивчити назви овочів та фруктів в. 1 с. 79
Vegetables - овочі
Fruit- фрукти
2. Запам'ятати! 
Перед іменником в однині, який можна порахувати, вживаємо артикль a\an
Артикль а ставимо перед іменниками, які починаються з приголосного: a lemon
Артикль an ставимо перед іменниками, які починаються з голосного: an orange
3. Читати в. 2 с.79
3. Писати в два стовпчика слова.
Thursday, the second of February
Homework




30.01
1. Вивчити
2. Читати, перекладати в.1 с.78
3. Запам'ятати 
What do they usually do on the morning? - Що вони зазвичай роблять уранці?
What does he\she usually do in the afternoon?- Що він\вона зазвичай робить пообіді?
4. Писати класну роботу
5. Писати домашнє завдання




27.01
1. Повторити слова за минулий урок
2. Писати в. 5 с.75
3. Писати вправу


26.01
Unit 4. Day by Day
1. Вивчити нові слова
watch cartoons- дивитися мультфільми
Let's- давайте
What is this cartoon about?- Про що цей мультик?
It is about ...- Він про ...
mermaid - русалонька
man- чоловік
angry- злий
beautiful- гарний
2. Прослухати, читати діалог і перекладати в. 1 с.74
3. Ознайомитися з назвами мульфільмів англійською мовою
‘Mickey Mouse’- "Мікі Маус"
‘Tom and Jerry’- "Том і Джері"
 ‘Zootropolis’- "Зверополіс"
‘Winnie-the-Pooh’- "Віні Пух"
 ‘Ice Age’ - "Льодовиковий період"
 ‘The Mermaid’- "Русалонька"
 ‘Frozen’ - "Крижане серце"
 ‘Cinderella’ - "Попелюшка"
 ‘Minions‘- "Міньони"
4. Запам'ятати!
Let's ...!-
Let's dance!- 
5. Писати за зразком в. 4 с.75
Thursday, the twenty-sixth of January
Homework



23.01
1. Повторити годинник, пограти у гру за посиланням
2. Згадати слова теми My daily routine
3. Списати у зошити текст, вставляючи у пропуски необхідні слова
4. Домашнє завдання : за зразком класної роботи написати про свій власний розпорядок дня



20.01
1. Повторити слова за посиланням My Daily Routine
2. Читати, перекладати в. 1 с.68-69
3. Виконати усно вправи за прочитаним
4. Писати вправу, з'єднати за змістом частини речення та записати у зошити

5. Домашнє завдання писати


19.01
1. Вивчити наступні дієслова, їхній переклад і коли вони вживаються
must-повинен
You must help your friends- Ти повинен допомогти своїм друзям
can- могти, уміти
I can swim- Я вмію плавати
could- міг би (вживається часто у ввічливи питаннях, просьбах)
Could you show me your doll, please? -  Могла би ти показати свою ляльку?
may- могти (часто вживається, коли запитуєте дозволу у когось)
May I come in?- Чи можу я зайти? 
2. Читати, перекладати усно в. 1 с.66
3. Писати 

16.01
1. Вивчити нові слова теми My daily routine
2. Читати, перекладати в. 3 с.62-63
3. Списати у зошити вправу про хлопчика, за прикладом написати про дівчинку.





13.01
1. Вивчити "Годинник"
2. Виконати завдання за посиланням
3. Вивчити вирази та слова з теми "My daily routine" (Мій розпорядок дня)

4. Читати, перекладати в. 1 с. 61
5. Писати вправу

5. Домашнє завдання, списати текст у зошити, вставляючи у пропуски необхідні дієслова (не забудьте про закінчення -s, якщо в реченні є he\she)




12.01
1. Повторити тему  Clock
2. Виконати завдання за посиланням (з'єднати годинники з відповідними реченнями)
3. В кінці сторінки натисніть на слово Finish та надрукуйте свою прізвище та ім'я, потім натисніть Send


09.01.2023
1. Вивчити питання What time is it (now)? - Котра година?
Навчитися відповідати за годинником та навчальним відео
ЗАПАМ'ЯТАТИ!!! 
Ми відповідаємо зі слів It's...
Перша половина годинника до 30 хвилин, вживаємо слово past, друга половина годинника - слово to. 
Наприклад, 10.20 - It's twenty past 10.
10.40 -  It's twenty to 11.
Якщо є хвилини, то спочатку вказуємо кількість хвилин, потім години. Наприклад, 7.05 - It's 5 past 7
Якщо вказано 15 хвилин, то замінюємо в реченні 15 хвилин на слово a quarter (чверть): 1)4.15 - it's a quarter past 4.      2)4.45 - It's a quarter to 5.
Якщо вказано 30 хвилин, то 30 хвилин замінюємо на слово half (половина)
12.30 - It's half past 12.




2. Читати і перекладати в. 1 с. 60
3. Тренуватися усно вказувати час














22.12-23.12
 Виготовити  Christmas Card (різдвяна листівка). На титульному(зовнішньому) боці листівки за допомогою батьків написати Christmas Card , всередині - Merry Christmas and Happy New Year ! Прикрасити листівку малюнками! Фото листівки  вислати вчителю!


19.12
1. Повторити назви шкільних предметів
2. Повторити
3. Виконати в.4 с.57 усно
4.Читати, перекладати в. 1, 3 с.58
letter - лист
5. Домашнє завдання в. 5 с. 59. Написати відповідь на лист Тарасу від імені Біла. Зразок в. 3 с.58


16.12
1. Переписати у зошити і вивчити табличку.
Запам'ятати! В розповідному реченні до дієслова додається закінчення -s, якщо вони пишуться після слів he, she it.
В усіх останніх випадках до дієслів не додаємо нічого!!!
Наприклад: I jump. - Я стрибаю
                      He jumps.- Він стрибає
Коли нам потрібно щось заперечити, то у реченні з'являється допоміжні дієслова don't або doesn't. Вони і перекладаються як "не". Після don't або doesn't ставимо дієслово. Doesn't  ставимо, якщо перед ним стоять he, she, it. В усіх останніх випадках пишемо don't
I don't jump.- Я не стрибаю.
She doesn't jump - Вона не стрибає.
2. Читати в.1 с.56. Усно перетворити речення так, щоб дієвою ососбою в реченні стали Vicky, Peter, Jane. При цьому, користуйтеся правилами вище
3. Писати
4. Писати 



15.12
Писати в.1-2 


12.12
1. Повторити назви шкільних предметів і днів тижня
2. Дати усно відповіді на питання
When is English? - It is on ...
When is Ukrainian?
When is Maths?
When is IT?
When is Music?
When is Reading?
When is Sport?
When is Art?
When is Handicrafts? 
3. Читати, перекладати текст в.1 с.54
4. Дати усно відповіді на питання в.2 с.54
Наприклад: Which days does Bill like? - Bill likes Monday, Wednesady, Thursday, Friday.
5. Дати відповіді на питання в.3 с.54 (усно)
6. Писати вправу
7. Домашнє завдання




09.12
1. Повторити назви шкільних предметів та днів тижня, пограти у гру за посиланням
2. Вивчити питання 
When is...? - Коли ...?
It is on ... - Він (вона) у ...
3. Дати усно відповіді на питання:
Приклад:
When is English? - It is on Moday, Thursday and Friday
When is Ukrainian?
When is Maths?
When is IT?
When is Music?
When is Reading?
When is Sport?
When is Art?
When is Handicrafts? 
4. Писати вправу





08.12
1. Вивчити
What lesson do you like?-Який твій улюблений урок?
I like.... - Мені подобається (я люблю)...
 .... is my favourite lesson. - ... - мій улюблений урок
2. Писати вправу
Thursday, the eighth of December
Homework



05.12
School time
1.Вивчити назви днів тижня. Усі дні тижня в англійській мові пишемо з великої літери
days of the week- дні тижня
Monday- понеділок
Tuesday- вівторок
Wednesday- середа
Thursday- четвер
Friday- п'ятниця
Saturday- субота
Sunday- неділя
2. Вивчити назви шкільних предметів
3. Читати, перекладати в.1 с.50, 4 с.51
4. Писати в. 5 с.51

5. Писати вправу






 
02.12
Писати контрольну

01.12
1. Писати вправи на повторення у зошиті

Thursady, the first of December

Classwork








 

28.11
1. Повторити слова - назви професій
2. Пограти у гру
3. Писати вправу 
4. Повторити слова - назви чденів родини
5. Писати
Приклад: 1а)
6. Прочитати лист в.6 с.48 і написати відповідь за зразком в.6, відповідаючи на запитання у листі.








25.11
1. Повторити назви професій
2. Вивчити нові словосполучення
Where does he\she work? - Де він\вона працює?
in an office- в офісі
in a school - у школі
on a farm - на фермі
in a hospital - у лікарні
 in a shop - в магазні
in a cafe - у кав'ярні
3. Прослухати, читати, перекладати в. 1с.44
4. Писати
Friday, the twenty-fifth of November
Homework


24.11
1. Писати вправу
Thursday, the twenty-fourth of November
Classwork
2. Зайти за посиланням, пограти у гру, записати у зошити відповіді на питання What is his\her job? He is a... She is a ...

21.11
1. Вивчити назви професій в.1 с.42
2. Читати і перекладати діалог в. 2 с.42
3. Вивчити питання і відповіді на нього
What is his job? - Ким він працює?
He is a driver. Він - водій
What is her job? - Ким вона працює?
She is a seller. - Вона - продавчиня.
4. Виконати в.4 с. 43 письмово (Записуємо пиання і відповідь на питання)

Monday , the twenty-first of November
Homework



18.11
1. Прочитати, перекласти текст в.1 с. 41
2. Списати у зошити опис кімнати Кейт
3. Написати опис власної кімнати за зразком класної роботи


17.11 
1. Повторити слова 
in, on, under, next to, near, in front of, above
2. Писати вправу. Дати відповіді на питання

3. Списати текст, вставляючи замість пропуски необхідними словами


 




14.11
1.Вивчити нові слова
next to- поруч з 
near- біля, близько
above- над
in front of-  попереду
2. Вивчити слова в.1 с.40
4. Писати вправу

5. Описати письмово кімнату за зразком попередньої вправи






11.11
1. Прослухати і прочитати в.1 с.38
2. Скласти усно відповіді на питання Where is the fish?
It is on\in\under

3. Прослухати текст в.1 с.39 і зрозуміти, де знаходяться кімнати і показувати на плані будинку цієї вправи
4. Домашнє завдання
Списати текст у зошити, вставляючиу пропуски необхідні слов (назви кімнат), прочитати тектс і зрозуміти його






10.11
1. Вивчити нові слова
Where is the kitchen?- Де кухня?
It is on the left. - Вона зліва
The bathroom is on the right. - Ванна кімната справа
2. Слухати діалог в. 1 с.37, читати, перекладати
3. Писати вправу, писати відповіді, використовуючи on the left\ on the right



07.11
1. Повторити
2. Дати відповіді на питання (усно)



3. Вивчити нові слова

https://drive.google.com/file/d/15sVvuIN8DOMwlcCRnbg-APIOjhtDc2Zc/view?usp=sharing

4. Писати вправу в зошиті (скласти зі слів речення)

5.Домашнє завдання
1. Вивчити нові слова уроку
2. Писати в зошиті вправу




04. 11
1. З'єднати малюнок зі словом (усно)

2. Вивчити нові слова та вирази

3. Читати, перекладати в.1 с.34
4. Писати 




 
03.11
1. Вчити назви членів родини (слова з минулого уроку)
2. Писати вправу з малюнка. Подивитися на малюнок і списати речення, доповнюючи їх правильним родинним словом.
Thursday, the third of November
Homework





31.10
1. Записати усіх членів родини у словнички і вивчити слова. За посиланням ви знайдете правильну вимову слів та їх переклад
3. Слухати і читати в. 1,3  с.32
4. Писати в зошиті (фото роботи вислати)





20.10-21.10
виконайте завдання тесту і відішліть фото робіт ОБОВЯЗКОВО!!!

Friday, the twenty-first of October

Test

Unit 1. Me, my family and friends

 

1. Доберіть до питання у лівій колонці відповіді у правій. У зошити запишіть лише цифру і відповідну літеру . Наприклад: 1)с

1.     What's his name?

a)     She is eight.

2.     How old is she?

b)     I am from Ukraine.

3.     Where are you from?

c)     He is Sam.

4.     Are you good at dancing?

d)     Yes, I am.

 

2. Записати у зошити речення, вставляючи у пропуски in- on under

Приклад: The cat is under the table

 

3. Утворіть речення про себе, дивлячись на малюнки і  використовуючи вираз "be good at"(добре у чомусь розбиратися, добре щось робити)

Приклад: I am good at running.

 

                                                                                                                          

4. Напишіть про себе, відповідаючи на питання

1.What's your name?

2.Where are you from?

3. How old are you?

4. What do you like doing?

5. What is your hobby?

Наприклад:

1.     My name is Ann.

2.     I am from Ukraine.

3.     I am 8

4.     I like reading books.

5.     My hobby is dancing.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.10
1. Повторити in, on ,under
2. Писати 
Monday, the seventeenth of October
Classwork
3. Домашнє завдання (користуючись текстом в. 3 с.18 виписати до кожного члена родини Енн відповідні слова)
Monday, the seventeenth of October
Homework 







14.10
1. Повторити in, on, under
2. Вивчити слова
favourite-улюблений
sport- спорт
basketball- баскетбол
comic- комікс
pilot- пілот
3. Читати, перекладати в.1 с.26
4. Запам'ятати!
Якщо треба вказати, що якийсь предмет або річ належить людині, то ми додаємо до імені цієї людини 's
Tom
Tom's car - машинка Тома
Kate
Kate's doll- лялька Кейт
5. Писати в.2 с.27
6. Домашнє завдання:


12.10
Виконати завдання онлайн, перейшовши за посиланням


10.10
1. Вивчити нові слова
basket - корзина
clock - годинник
sock - шкарпетка
mouth - ріт 
give back- давати назад
want - хотіти
floor - підлога

2. Прослухати текст в.1 с.24-25

3. Читати, перекладати текст в.1 с.24-25
4. Писати в. 3 с.25
Monday, the tenth of October
Classwork


07.10
1. Вчити 
in 
on
under
2. Виконати усно 
3. Писати , обираючи правильний варіант
4. Списати, вписуючи в пропуски слова in\on\under

Дата в зошиті!
Friday, the seventh of October
Classwork




06.10
1. Вивчити за допомогою пісеньки 
Where is ...?- Де ...?
in- в
on- на
under- під
2. Прочитати і виконати в.1 с.23


03.10
1. Читати розповідь про родину Ен
Family and friends
This is me. My name is Ann. I am 8. This is my mum. She is nice and strict. This is my dad. He is clever and funny. This is my sisiter. She is good. 
This is my friend Liza. She is hard-working.  She is good at dancing.
2. Написати про власну родину за зразком вправи вище або впр. 3 с. 22
Monday, the third of September
Homework
My family and friends


30.09

1. Вивчити новий вираз
 
2. Читати, перекладати в.1 с.20
3. Виконати усно в. 2 с.21
4. Писати вправу

Friday, the thirtieth of September
Homework




29.09
Дата у зошиті
Thursday, the twenty-ninth of September
Classwork

1. Писати в. 1 с.19

2. Писати про риси характеру членів родини в. 2

Приклад: My mum is strict.



 

26.09
1. Вивчити слова

strict- суворий

reporter- репортер

late- запізнюватися

lazy- лінивий

hardw-working- трудолюбивий

2. Прослухати, читати і перекладати текст в. с.18

https://drive.google.com/file/d/1_Bi2AyAblbU7VUFZBbHGbe90Fqq6mmWY/view?usp=sharing

3. Писати WB в.1,2 с.12

Monday, the twenty-sixth of September

Homework




23.09
1. Вивчити нові слова
hobby- хобі
classmate - однокласник
street - вулиця
magic -магія
owl - сова
sleepy - сонний
2. Читати і перекладати в. 1 с.16
3. Писати в.2 с.16
Friday, the twenty-third of September
Classwork
4. Домашнє завдання : виконати усно, прочитати і обрати вірне речення, вивчити нові слова



22.09
Писати в зошиті в.1,2
дата:
Thursday, the twenty-econd of September
Classwork


19.09

2. Вивчити:
pullover -светер
umbrella -парасоля
classmate-однокласник (ця)
hair-волосся
curly - кучерявий
1. Виконати усно в.1 с.14, прослухати аудіозапис та назвати учнів на  малюнку згідно з записом
2. Переписати в зошити будь-які два описи дітей, доповнюючи іменами зі стор.14
Дата в зошиті 
Monday, the nineteenth of September
Homework
Ex.3 p.15


16.09
1. Повторити
What's you name? - My name is ...
How old are you?- I am ...
What's you e-mail? - My e-mail is ...(Яка твоя елентронна адреса?)
What's your telephone number? - My telephone number is ... (Який твій номер телефону?)

2. Виконати усно в.2-3 с.12 - промовити імена по літерах

3. Записати у зошити та вивчити
He (він)- his(його)
She (вона) - her (її)

4. Читати перекладати в. 5 с.13
 
5. За зразком вправи 5 с.13 написати в. 6 с.13 про дівчинку Мері.



15.09
Повторити слова 
          
eat- їсти
read - читати

skate- кататися на скейті
drink- пити 
make a bed- заправляти ліжко




swing- кататися на качелі
get up - прокидатися
have breakfast- снідати
talk- розмовляти
watch TV- дивитися телевізор
go to school- ходити до школи
wash face - умиваатися



talk on the phone- розмовляти по телефону
        


                                   
write- писати
make faces - кривлятися
catch a bus - сідати на автобус
speak - говорити
sleep- спати




put on clothes- одягатися
brush teeth- чистити зуби

2. Виконати усно в.1 с.10







12.09

Відеозапис уроку за посиланням
1. Повторити слова
I- я
you - ти, ви
he - він
she - вона
it - він, вона, воно(все неживе+назви тварин)
we - ми
they -вони
2. Прослухати і повторити с.8-9 підручника
3. Згадати, якщо речення починається з Look!, то дієслово повинно писатися з -ing, а перед ним стоїть is, are
Приклад: He is running.
                  She is running.
                 It is flying.
                 We are jumping.
                 They are eating.
4. Писати вправу в зошиті
Monday, the twelfth of September
Classwork
5. Домашнє завдання: подивитися на малюнок і написати реченням за зразком класної роботи
Monday, the twelfth of September
          Homework 
Приклад:
It is flying.
   


                                     
                                                                              
                                              
                              





09.09

1. Повторити, як вживається дієслово can за допомогою пісеньки
2. Повторити 
- Can you jump?
- Yes, I can.
- Can you fly?
- No, I can't.
3. Писати три перші речення
4.  Домашнє завдання! Написати три  діалоги за зразком в. 2 с.7
- Can you run?
- Yes, I can.


08.09.2022

1. Пригадайте, що означає дієслово can. Презентація вам у цьому допоможе

I can - I can't 

2. Подивіться пісеньку про дієслово CAN



3. Виконати завдання письмово (за бажанням). Дати відповіді на питання ю Питання у зошити також записуємо
Дата у зошиті:
Thursday, the eighth of September
Homework




















11.12

Project 'MY BEST FRIEND'










Зробити проект 'My best friend'.
Намалювати на альбомному аркуші паперу свого друга (свою подружку) та написати про неї (нього) за зразком (дивитися зразок нижче)


MY BEST FRIEND

My best friend’s name is …

He\she is.. (8\9).

He\she is from Zaporizhzhya, Ukraine.

He\she is\isn’t in my class.

His\her favourite sport is …

His\her favourite toy is …

His\her favourite colour is …

His\her favourite book is…

I love my friend.




10.12

1. Згадайте правила вживання слів HE\HIS, SHE\HER за допомогою малюнків нижче



2. Виконайте письмово WB Ex. 1 p.21 (Прочитайте речення і перепишіть їх під відповідні малюнки) - фото вислати

3. Писати WB Ex.2 p.21 (вписати у пропуски his\her) - фото вислати





07.12

(3-Г виконати до четверга 10.12)

1. Повтори назви кольорів, передивившись відео нижче


2. Вивчи, як пишуться кольори за допомогою пам'ятки нижче



3. Перепиши у зошити речення і доповни ті, що стосуються особисто тебе (зроби фото і вишли вчителю) 

1. Mariika's favourite colour is red.
2. Serhiyko's favourite colours are yellow and blue.
3. My favourite colour is ...
4. My favourite sport is ...
5. My favourite sport is ...

4. Виконай вправи у WB (впр.1, ст.19, впр.2 ст. 20) Зроби фото і вишли вчителю


04.12.2020
1. Ознайомся з новими словами
sport [spɔːt ] спорт
I've got [aiv ɡɒt ] у мене є
I haven't got - у мене нема
a lot of - багато
go out [ɡəʊ ˈaʊt] виходити на вулицю
She says - вона говорить
 pilot [paɪlət] -пілот

2. Ознайомся з правилом, подивившись відеоролік. Будь ласка, дивіться лише першу хвилину відео!!!

3. Прослухай текст з аудіозапису (нижче є посилання на аудіозапис), а потім прочитай та переклади його (впр. 1 ст. 26 підручника)

4. Виконай впр. 2ст. 27 письмово
Погодься або запереч. Перепиши речення у зошит і навпроти них постав 十 або 一. Завдання сфотографуй та перешли мені.

5. Пограй у гру, перейшовши за посиланням Результати сфотографуй та перешли мені. 













































ЗАВДАННЯ 3А ПЕРІОД КАРАНТИНУ БЕРЕЗЕНЬ-ТРАВЕНЬ 2020 Є НЕДІЙСНИМИ!

ПОСИЛАННЯ ЗАБЛОКОВАНІ!!!

READING. WRITING
Не хвилюйтесь, якщо вам автоматично виставляється не та оцінка, на яку ви не розраховуваєте! Кожну роботу я буду ретельно сама перевіряти, і не буду звертати увагу на виставлені машиною оцінки!!!!!

Ця контрольна робота складається з двох - читання та письма, кожна з них оцінюється у 12 балів
Посилання будуть відкриті до 20.05 до 10.00

Завдання 1
Reading (12 балів)

Перейдіть за посиланням нижче
Прочитайте текст та зрозумійте його
 Користуючись текстом, виконайте три вправи після нього
1. Перетягніть малюнок і слово у відповідні клітинки таблиці під тим днем тижня, коли це робить Анна.
2. Оберіть правильний день тиждень, натискаючи на нього.
3. Визначте, що є правильно (true), а що - неправильно (false)

У кінці натисніть на Finish, надрукуйте своє прізвище і відішліть мені

https://www.liveworksheets.com/c?a=s&g=3d%20form&s=English&t=dmmse816sp&mn=cf&l=xn&i=csfddo&r=py

Завдання 2
Writing

Натисніть на посилання нижче
Завдання з письма складається з 2 вправ

1. Подивіться на смайлики, один з них - посміхається, інший - сумує
Під кожним смайликом продукти. А під малюнками речення що починаються зі слів I like\ I don't like. Треба надрукувати продукти, що мені подобаются або не подобаються, користуючись малюнками. Усі продукти пишемо у МНОЖИНІ та з маленької літери!
2. В цій вправі слід скласти питання, що починаються зі слів Do you like...? У питання друкуєте назву продукту, користуючись малюнком поруч. Слід також надрукувати відповідь Yes, I do (Так) або No, I don't (Ні). При відповідях користуйтесь смайликами.
 У трьох останніх реченнях (там, де питання), відбулася плутанина! Малюнки продуктів там, де смайлики, не співпадають з продуктами, що зображені біля речень. Користуйтеся зараз МОЇМИ підказками при написанні цих останніх трьох речень: 1)там, де зображені у питанні яблука, запитуєте про яблука - відповідаєте "так", 2)там, де яйця - "ні", 3)там, де помідори - "так"

https://www.liveworksheets.com/c?a=s&g=3d%20form&s=English&t=dmmse816sp&mn=cf&l=zm&i=socc&r=ex 

У кінці натисніть на Finish, надрукуйте своє прізвище і відішліть мені





LISTENING


Увага!!!! Посилання на контрольне аудіювання заблоковані!!!


1. Завдання 1.

Натисніть на посилання нижче. Виконайте завдання з теми "Daily routine". Вам потрібно натиснути на маленький значок динаміку, прослухати речення і обрати віповідний малюнок. А потім цей малюнок перетягнути мишкою на відповідне пусте віконце біля значка динаміка. 
Після того, як закінчете завдання, натисніть FINISH, з'явится віконце, де вам потрібно надрукувати (!!!!) власне ім'я та прізвища (увага!!! не прізвисько!!!). Якщо  не буде прізвища- робота не буде зарахована. Потім натисніть Send. (6 балів за правильне виконання тесту)




2. Завдання 2

Натисніть на посилання  нижче. Тут ви знайдете два завдання. В першому вам потрібно натиснути на значок динаміка і прослухати. Вам потрібно обрати правильний малюнок і натиснути на нього. 
Незнайомі слова: pear - груша, pork - свинина
В другому завданні потрібно натиснути на динамік, прослухати і обрати правильну відповідь Yes, I do. або No, I don't.
Після того, як виконаєте завдання, потрібно зробити ті самі кроки, що і завданні 1. (див. завдання 1)
(6 балів за правильне виконання тесту)



УВАГА!!!ЯКЩО ЗРОБЛЕНІ ПРАВИЛЬНО ЗАВДАННЯ ЗА ДВОМА ПОСИЛАННЯМИ - ДИТИНА ОТРИМУЄ 12 БАЛІВ ЗА АУДІЮВАННЯ




Урок 4

Hi! Have a nice day!!!
Ми продовжуємо працювати над темою "Food and Drinks". Я підготувала надзвичайно цікаві та смішні завдання на сьогодні.


1. Перш за все виконайте завдання перейшовши за посиланням. (У кого нема можливості роздрукувати, можно легко виконати це завдання в ваших зошитах)


2. Виконайте вправу 5 с.79 письмово в ваших зошитах, записуючи продукти харчування або з артиклем a\an, або зі словом some (пам'ятайте про правила з минулого уроку)
Наприклад: some porridge, a banana.

3. Розважтесь та пограйте у гру "Вбий крота". Але це не просто гра, вам потрібно бити лише тих кротів, де написані слова з теми "Food and Drinks". Будьте уважні!!!



4. Виконайте завдання, натиснувши на посилання. В кінці завдання натисніть на FINISH та відішліть результати на мою пошту stesenkoirina8@gmail.com. Не забудьте вказати клас та своє ім'я та предмет (друкувати можна українською мовою)



5. Виконайте WB впр.3 с.37




Урок 3
Hello, my dear!
Сьогодні ми продовжуємо працювати над новими словами. І знайомимося ми з вами з надзвичайно цікавою темою 
"FOOD AND DRINKS"
(ЇЖА ТА НАПОЇ)


1. Познайомтеся з безліччю слів, які вам знадобляться при вивченні цієї теми за допомогою відео, яке вам пояснить, як правильно вимовляти те чи інше слово.


Згідна, слів багато, але вивчитие ви лише ті, що я вам запропоную нижче (хоча їх також немало)))

2. Ознайомтесь з новими словами, які виділені червоною галочкою, випишіть їх у словник та вивчіть!



Деяких необхідних слів на фото ви не побачите, але я вам їх пропоную нижче. Їх також виписати у словник и вівчити!

Meat |miːt| -м’ясо;
Fish |fɪʃ| – риба
Salt |sɔːlt| – сіль
Butter |ˈbʌtər| – масло
Egg |eɡ| - яйце
Chicken |ˈtʃɪkɪn| – курятина, курча
Rice |raɪs| – рис
Ice cream | ais kriːm| морозиво
Water |ˈwɔːtə| вода
Coffee  |ˈkɔːfi| кава

3. Запам'ятайте! в англійській мові є слова (іменники), які можна порахувати, і які - не можна. 
До тих, що можна порахувати, відносять назви фруктів, овочів та слово "яйце". Отож, перед такими словами в ОДНИНІ ставимо артикль a(an) (з ним ми знайомились минулого разу)
Наприклад: a banana, an egg, an orange

АЛЕ!!!! Є іменники, які не можна в англійській мові порахувати. І це - всі слова з нашої сьогоднішньої теми "Food and drinks"
Як правило, перед такими словами, що не можна порахувати, вживаємо слово some |sʌm|
Наприклад:  some water, some meat, some milk, some pizza, some ice cream

4. Виконайте, будь ласка, WB впр.1,2 с.37


02.04
Доброго дня, діти!
Сьогодні у нас нова тема!
1.  Але перед тим, як почати пояснювати, я хочу дізнатися, як гарно ви вивчили слова з попереднього уроку. А тому виконайте, будь ласка, наступне завдання (фото вишліть)
Підберіть до малюнків відповідні назви та запишіть у свої зошити
Thursday, the second of April
Classwork


1.  Відкрий, будь ласка, підручник впр.1 с.76 та прослухай з аудіозапису (за посиланням )назви фруктів та овочів. Намагайся повторювати за диктором. 


Перепиши слова у словник. Гадаю, переклад усіх слів вам зрозумілий за малюнками. Єдине, запам’ятайте:
Fruitфрукт
Vegetableовоч


Я підготувала вам невеличку пам’ятку, де ви знайдете і ці нові слова, і ще дуже багато, які позначають овочі та фрукти!

1.  Виконайте WB впр. 1 с.36 (фото вишліть)

2.  Запам’ятайте!
Є таке слово в англійській мові «артикль». Це така частина мови, що ставиться перед іменниками (тобто словами, що відповідають на питання хто?що?).  Артикль буває означений, а буває неозначений. Означений називається the, неозначений – a (an)
Сьогодні ми поговоримо про неозначений артикль a (an)
Неозначений артикль a(an) ставимо перед словами в однині, які можна порахувати, наприклад: a banana, a cucumber
Aставимо перед словами, що починаються з приголосного звука: a carrot
An перед словами, що починаються з голосного звука: an onion

3.  Відпочинь!!!! Заодно подивись пісеньку про вживання артикля a-an 

4.  Відкрий підручник прослухай аудіозапис (в за посиланням вище) і прочитай вголос впр.2 с.76

5.                    Виконай WB впр.2 с.36 – впиши артикль a-an  у пропуски (фото вишліть)

6.  Опрацюй діалог впр.4 с.77 підручника. Прослухай з аудіозапису (у папці за посиланням вище) та випиши незнайомі слова та вирази у словник та вивчи їх.
Enjoy your meal! [inʤoi jo: mi:l] – Смачного!
Pass [pa:s] - передавати
Here you are [hiə ju: a:] – Ось, будь ласка
Bread [bred] - хліб
Salt [so:lt] – сіль

7.  Прочитай вголос та переклади впр.4 с.77

8.   Виконай WB впр. 3 с.36. Користуйся при виконанні підручником впр.4 с.77. (фото вишліть)





31.03

Доброго дня, мої любі! Пропоную трохи 

позайматися англійською!))))))))))))))

1.  Щоб згадати вирази та слова, які ми з вами вчили по темі Daily routine, пропоную вам перейти за посиланням та пограти у веселу гру.
Правила гри: У пустому полі під малюнком впишіть вирази на англійській мові та дізнайтесь, наскільки гарно ви їх вивчили.

2.                       Прослухайте слова впр.1 с.74 ( аудіозапис ви знайдете в Google диску за посиланням нижче), прочитайте, перепишіть у словник та запам’ятайте їх. 


https://drive.google.com/drive/folders/1mArfPcipNGC_SVSpGMA4ys6o73p8vZAe

Eat – їсти
Dink – пити
Cook – готувати
Make – робити
3.                Прослухайте слова впр. 3 с.75 ( аудіозапис в папці Google диск), прочитайте, перепишіть у словник наступні вирази та запам’ятайте їх.
Have lunch – мати ланч, другий сніданок, обідати
Have dinner – обідати
Have supper – вечеряти

4.                       Відпочиньте!!!! Подивіться відео (у папці «My day- daily routines») та зрозумійте, про що йде мова у відео, не звертаючи уваги на незнайомі слова.



5.   Виконайте завдання, вставивши правильні слова у пропуски та записавши речення у свої зошити (Фото виконаного завдання вишліть на мою почту)


Дата запису:
Tuesday, the thirty-first of March
Classwork

Незнайомі слова у завданні:
Get upвставати
Brush my teeth = clean my teeth
6.                       З’єднай вирази з малюнками та запишіть у зошити наступним чином: 1-wake up. (вишліть фото)

Незнайомі слова у завданні
Take a bathприймати ванну
Get dressed = dress
Play soccer = play football

7.  Ознайомтесь з питанням
What does she (he)  usually do in the in the morning\afternoon\evening? – Що вона(він) зазвичай робить вранці\ пообіді\ увечері?
She cooks in the afternoon.
He has breakfast in the morning.
Пам’ятайте про Present Simple та закінчення  -s, якщо є  he, she, it!!!!!

8.                       Виконайте вправу у WB ( впр. 1, 2 с.35), користуючись підказками у попередньому завданні 7 (вишліть фото)


!!!! Наступний малюнок стане вам у нагоді у майбутньому при вивченні теми My day













Комментариев нет:

Отправить комментарий